Milka skriver:
det må være mig ... måtte lade pigerne græde sig selv i søvn her til aften, jeg kunne slet ikke gøre fra eller til og endte med at lukke døren til værelset og gå ud i køkkenet og tænde for radioen så jeg ikke kunne høre dem
det tog en halv time 
det har jeg kun gjort én gang før, da de var helt små. er selv helt grædefærdig og føler mig som en stor lort 
de vil ikke sove om dagen for tiden og er fuldstændig smadret om aftenen når de skal i seng. lilja er hårdt ramt, hun har så meget nyt hun skal kapere, kommer hele lejligheden rundt nu og bliver ved med at pege på sin næse og sige: a det??
håber snart de bliver sig selv igen 
Først skal du have en stor
!!!!!
Ved du hvad Kamilla, nogle gage er dette bare en nødvændighed at gøre, jeg syndes også selv det er hårdt når pigerne skriger når de kommer i seng, jeg kan ikke klare at putte dem. Men de prøver os bare af og så er de jo i den tid hvor de bare vil have deres mor, sådan er det her hjemme i hvertilfælde. Jeg har lige set en uddselndlse i eftermiddags netop det med at få sit barn til at sov, de gjorde det at moren satte sig på gulvet et stykke væk fra barnet og kikkede ned i gulvet, så drenge kunne se hende men ikke havde øjn kontankt. Han kladte og græd på sin mor og kravlede ud af sengen to gange hvor hun måtte lægge ham ned igen og sætte sig. Efter 25min sov han. Det er sådan vi har gjort her hjemme i den sidste tid, eller Mikael har, han er så god til det. Efter en uge putter vi dem og går uden de skriger, de har vær deres bamse, vi kan høre de stå op i sengen, rulle rundt og leger og snakker sammen, men efter kort tid sover de.
Men der er også dage hvor de bare skriger....
Jeg har også gjordt det samme som dig en aften Mikael var på arbejde, jeg sad bare og græd inde i vores sovværlse og kunne høre pigerne skrige men jeg kunne ikke klare det mere havde prøvet at putte dem i to timer
, efter 15min sov de.
Det er skisme ikke altid nemt at være mor...... men vi kan jo kun gøre vores bedste, mere kan man ikke forlange. Og jeg ved du er SUPER mor for dine dejlige bøtter....
En extra krammer til dig her fra mig