Hvor lang tid havde jeres mænd barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Livsmor

Denne gang 14 dage, når jeg har født. Og håber på 3 uger, når barnet er mellem 14 - 20 uger. Er dog ikke helt sikker på reglen gælder for ham, men er ved at undersøge det.

Sidst havde han 14 dage, dog først et par uger efter at vi kom hjem fra Skejby. Han skulle begynde på nyt arbejde d. 1/6 08, og jeg fødte d. 31/5 08 - i uge 31+5. Så det var en hektisk start, nyt job og baby + kone på hospitalet de første ca. 5-6 uger.

Karina (20+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mira0911

Min kæreste havde 14 dage... :)

Anmeld

16. marts 2010

JustAnotherName

14 dage

Anmeld

16. marts 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Min mand og jeg valgte at holde de første 4 måneder sammen. Det var bare så dejligt, og en helt fantastisk start for os som familie...

Anmeld

16. marts 2010

Bavianis

Vi har snakket om, at føder jeg normalt, så holder han 2 uger, hvis det bliver et pks, så holder han 3 uger.

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Martin skrev jo bachelor lige i den periode, så han var hjemme fuld tid i 14.dage og dernæst hist og pist men godt 3 mdr....

Anmeld

16. marts 2010

SaNiNa

14 dag, men så var han arbejdsløs yderlig 14 dag og så abejde han 3-4 måneder og nu gå han hjemme hos os igen. så vi hygger rigtig med vores dreng.

Det har osse været utrolig god for far og Nicklas de har fået så meget mere tid sammen for nu kan far osse bruge.

Anmeld

16. marts 2010

Ansemusen

Min kæreste tager de sølle 14 dage som man får tildelt og så tager han 4 dage mere i forlængelse af dem, som ferie. Jeg ville gerne have ham hjemme længere, og det ville han også gerne selv være, men det har vi desværre ingen mulighed for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.