Zette skriver:
Jeg gik jo også straks i gang med at læse på nettet, men kan ikke rigtig komme frem til noget konkret, så jeg må vel bare slå koldt vand i blodet (er jo heller ikke ved at dø, og der er virkelig aktivitet i min mave pt. tror hun holder disco hver dag derinde)
Jeg kan kun komme frem til at alt over 9 ikke er så optimalt. 
Jeg har graviditets betinget sukkersuge, dvs jeg fik et tal der hed 9,2 ved glukosetesten
og det er ikk så frygteligt som du tror, udover at du kan risikere at udvikle diabetes type 2 senere i livet, men vil li fortælle lidt om mit forløb indtil videre så du ved lidt 
for det første skal du til en sygeplejeske på medicinsk amb, som vejer dig og udlevere blodsukkermålemaskine og tilbehøret hertil, så bliver du sendt til en diætist som skriver ned hva du spiser i løbet af en dag, (vær ærlig her), og så fortælle h*n hvordan du holder din vægt, og ikk får en Stor bebs, og du får en indkøbs guide
derefter bliver du sendt til scanning hvor der vil være en læge og Jordemoder der tjekker bebs og måler bebs meget omhyggeligt, og tjekker dit urin, og så skal du ca til scanning hver 2-3. uge fra nu af
Og Din fødsel bliver ikk som mange andres, F.eks må du ikk gå over terminsdato, så du bliver senest sat i gang på termins datoen, og dit barn må ikk blive 4 kg inden termin, så bliver du os sat i gang, Du får ikk bebs op på brystet li efter fødselen, den skal have mad af en "kop" første gang og der kommer til at være flere personer på fødestuen end ved en "alm" fødsel 
det var li det jeg li kunne huske li nu 
Lone
Anmeld