skal til lægen i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Maria.

Dejligt at alt alligevel var som det skulle være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

FruEllingsen

Maria. skriver:

Dejligt at alt alligevel var som det skulle være..

Ja er også utrolig lettet.

De var bare så søde inde på fødegangen. og tog min bekymring helt seriøst følte mig virkelig i gode hænder. så nu er jeg helt rolig igen

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

puhhhhh godt at høre

Anmeld

16. marts 2010

Maria.

Drømmer skriver:

Ja er også utrolig lettet.

De var bare så søde inde på fødegangen. og tog min bekymring helt seriøst følte mig virkelig i gode hænder. så nu er jeg helt rolig igen

Det skal de jo helst også gøre.. Der er jo en grund til at du kommer ind.. Faktisk tror jeg der er en tendens til lige at vente lidt ekstra.. Som du også skriver, så er det siden lørdag du ikke har mærket liv!? Hvordan kan det være du ikke tog på FG søndag?

Anmeld

16. marts 2010

SaNiNa

Det er godt at høre at den lille har det fint.

Vores lille dreng var osse meget lille frem til uge 30 så begyndte han at tage lidt fra han vejede 3732g da han blev født 41+1

Anmeld

16. marts 2010

FruEllingsen

Maria. skriver:

Det skal de jo helst også gøre.. Der er jo en grund til at du kommer ind.. Faktisk tror jeg der er en tendens til lige at vente lidt ekstra.. Som du også skriver, så er det siden lørdag du ikke har mærket liv!? Hvordan kan det være du ikke tog på FG søndag?

først slog jeg det lidt hen med at moderkagen jo lagde foran. og at det nok var derfor (hviilket det heldigvis også var.)

Jeg er desværre bare den type som lige ser tiden lidt ekstra an. men en ting er helt sikkert. skulle det være en anden gang så ringer jeg ind med det samme, var nok lidt bange for at de ikke vil tage mig alvorligt. (dumme mig)

Ved heldigvis bedre nu.

Anmeld

17. marts 2010

Low

Det var godt at alt var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.