så er jeg endelig hjemme. puu ha det har været en lang dag..
Nede ved lægen blev der lyttet efter hjertelyd, og det fandt hun heldigvis med det samme 
Men da jeg ikke har mærket liv siden lørdag, ville hun lige ringe til fødegangen og høre om der skulle gøres mere. De ville meget gerne lige se mig.
Så jeg fik min mors mand til at køre mig der ind, og så mødtes jeg med kæresten der inde, selvom de havde travlt på arbejdet kom han der ind alligevel, og det betyder bare rigtig meget for mig. 
Oppe på fødegangen får jeg kørt en kurve. målt mit blodtryk og testet min urin. alt er heldigvis fint. men mærker stadig ingen liv.
Kæresten blev desværre nødt til at tage tilbage på arbejde. men er glad for at han var der.
Da jeg stadig ikke har mærket liv, vil de gerne lige skanne mig, for at se om alt var som det skulle inde i livmoderen.
Så der bliver tjekket fostervand, og laver et vækstskøn på ham. og mens hun skanner kan hun se at han bevæger sig rigtig meget, men jeg kan ikke mærke det (pga min moderkage) så alt er heldigvis som det skal være og vi kan ånde lettet op..
Dog synes hun at det virker til at han er meget lille, det kunne godt være pga. den skanner hun brugte, da det ikke var den bedste, men hun ville gerne lige have mig til en skanning på torsdag, lige for at tjekke op på hans vægt.
Men han virker til at have det godt, og det er det vigtigste
Men det har godt nok været en lang dag, med meget ventetid, så det er dejligt at være hjemme.