hun er svær at få til at sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

askhøj camping har jeg ikke hørt om før... Det bliver da hyggeligt...

okay den ligger tæt på silkeborgsøerne står der inde på campingpladsens hjemmeside..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

okay den ligger tæt på silkeborgsøerne står der inde på campingpladsens hjemmeside..

Den ser nu rigtig hyggelig ud...

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Den ser nu rigtig hyggelig ud...

tror jeg også den er glæder mig hvertfald, vi skal på camping med mine forældre så vi kan rent faktis også nyde ferien uden at stresse rundt og holde øje med asta hele tiden for det kan de også.

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

tror jeg også den er glæder mig hvertfald, vi skal på camping med mine forældre så vi kan rent faktis også nyde ferien uden at stresse rundt og holde øje med asta hele tiden for det kan de også.

Hvor er det bare skønt... Tror jeg og kæresten vil leje en hytte derude til næste år... Ikke fordi vi lige er direkte campister... :)

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Hvor er det bare skønt... Tror jeg og kæresten vil leje en hytte derude til næste år... Ikke fordi vi lige er direkte campister...

okay... det er altid hyggeligt med camping syntes jeg har camperet i over 10 år godt og vel med mine forældre så kender godt camping livet jo

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

okay... det er altid hyggeligt med camping syntes jeg har camperet i over 10 år godt og vel med mine forældre så kender godt camping livet jo

Jeg var også på camping da jeg var mindre.. Blev så udsat for en grim oplevelse med en anderledes campingplads, derved synes jeg ikke om camping, ved godt ikke alle camping pladser er ens...

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg var også på camping da jeg var mindre.. Blev så udsat for en grim oplevelse med en anderledes campingplads, derved synes jeg ikke om camping, ved godt ikke alle camping pladser er ens...

nej okay...

alle campingpladser er forskellige... jeg har kun oplevet gode ting når jeg har været på camping...

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

nej okay...

alle campingpladser er forskellige... jeg har kun oplevet gode ting når jeg har været på camping...

Har da været meget lidt på camping siden... Så er ikke helt afskræmt ved det... :)

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Har da været meget lidt på camping siden... Så er ikke helt afskræmt ved det...

når okay...

det da godt nok det ikk har skræmt dig helt..

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

når okay...

det da godt nok det ikk har skræmt dig helt..

Jep...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.