hun er svær at få til at sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ej det er da træls... Håber virkelig du finder en løsning på det... Hvordan går det med din datter idag?

håber jeg også.

hun spist lidt banan igår og har spist 120 ml mælke erstatning idag så det går da den rigtige vej, hun fik feber igen igår aftes men kun på 38,71 så ikk så høj som den har været de andre dage, og så har hun hostet utrolig meget i nat så vi har ikk sovet så meget.

men ellers har hun det lidt bedre.

hvordan går det så med din??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

håber jeg også.

hun spist lidt banan igår og har spist 120 ml mælke erstatning idag så det går da den rigtige vej, hun fik feber igen igår aftes men kun på 38,71 så ikk så høj som den har været de andre dage, og så har hun hostet utrolig meget i nat så vi har ikk sovet så meget.

men ellers har hun det lidt bedre.

hvordan går det så med din??

Hvor dejligt at høre...

Min hun får stadig mælkeerstatning... Plus jeg giver hende masser af væske... I håb om at hun vil få gang i hendes tisseri igen... Hun aflevere kun et par dråber om dagen,.. Det er jo alt for lidt, synes jeg.. Lægen siger der ikke er noget at komme efter..

Jeg synes slet ikke det virker normalt at en læge kan sige sådan.. Måske mig der er lidt sippet der...

Hun er stadig meget sløv.. Sover dagen væk - Til tider gear hun helt op og vil lege, så går hun også kold kort tid efter...

Vi er inviteret på weekend ophold med min familie i denne weekend.. Håber at hun når og blive sig selv, eller melder vi fra..

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Hvor dejligt at høre...

Min hun får stadig mælkeerstatning... Plus jeg giver hende masser af væske... I håb om at hun vil få gang i hendes tisseri igen... Hun aflevere kun et par dråber om dagen,.. Det er jo alt for lidt, synes jeg.. Lægen siger der ikke er noget at komme efter..

Jeg synes slet ikke det virker normalt at en læge kan sige sådan.. Måske mig der er lidt sippet der...

Hun er stadig meget sløv.. Sover dagen væk - Til tider gear hun helt op og vil lege, så går hun også kold kort tid efter...

Vi er inviteret på weekend ophold med min familie i denne weekend.. Håber at hun når og blive sig selv, eller melder vi fra..

det er da heller ikk normalt kun at komme med nogen dråber der skal jo næsten helst komme 3 bleer om dagen med tis har jeg fået afvide hvertfald. men jeg syntes læger tager meget let på det område, men læge spurgte slet ikk ind til det overhovedet han sagde jeg skulle bare give hende noget saftevand og så se tiden an.

men håber da hun når at blive frisk inden weekenden, det er altid hyggeligt med weekendophold.

Anmeld

16. marts 2010

Cris

Astasmor skriver:

okay...

det gør det jo så ikk meget nemmere da hun også er syg for tiden.

hun har altid kun vågnet ca en gang eller to gange om natten.

men lige nu da hun er syg vågner hun hver gang hun hoster så det er næsten ingen nattesøvn til nogen af os.

Ja, og efter de bliver raske tager det også lidt tid igen indtil de finder en rytme igen...

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

Cris skriver:

Ja, og efter de bliver raske tager det også lidt tid igen indtil de finder en rytme igen...

ja det gør det...

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

det er da heller ikk normalt kun at komme med nogen dråber der skal jo næsten helst komme 3 bleer om dagen med tis har jeg fået afvide hvertfald. men jeg syntes læger tager meget let på det område, men læge spurgte slet ikk ind til det overhovedet han sagde jeg skulle bare give hende noget saftevand og så se tiden an.

men håber da hun når at blive frisk inden weekenden, det er altid hyggeligt med weekendophold.

Jeg fik jo også afvide at jeg skulle give hende saftevand, sodavands is og æblejuice med vand... Så skulle det nok få gang i det hele igen... Hmm...

Æblejuicen, kan hun slet ikke lide.. saftevand og sodavands is ryger lige ned... :)

Ja håber så meget på at hun når og blive friske...

Forresten kan se du kommer fra 8700? Hvor ligger det?

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg fik jo også afvide at jeg skulle give hende saftevand, sodavands is og æblejuice med vand... Så skulle det nok få gang i det hele igen... Hmm...

Æblejuicen, kan hun slet ikke lide.. saftevand og sodavands is ryger lige ned...

Ja håber så meget på at hun når og blive friske...

Forresten kan se du kommer fra 8700? Hvor ligger det?

okay har ikk prøvet æbeljuice endnu men har det hjemme og sodavandsis har jeg heller ikk prøvet..

8700 horsens det er i østjylland ligger tæt på vejle

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

okay har ikk prøvet æbeljuice endnu men har det hjemme og sodavandsis har jeg heller ikk prøvet..

8700 horsens det er i østjylland ligger tæt på vejle

Okey... Det er jo forskelligt hvad læger siger til os, af hvad væske vi skal give...

Det er jo ikke så langt fra Silkeborg...

Anmeld

16. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Okey... Det er jo forskelligt hvad læger siger til os, af hvad væske vi skal give...

Det er jo ikke så langt fra Silkeborg...

ja det er forskelligt hvad læger de siger...

nej silkeborg er ikk så langt væk, skal på camping der omkring til sommer på askhøj camping.

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det er forskelligt hvad læger de siger...

nej silkeborg er ikk så langt væk, skal på camping der omkring til sommer på askhøj camping.

askhøj camping har jeg ikke hørt om før... Det bliver da hyggeligt... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.