Vores dag går med at jeg står op klokken 6:00 og lige får noget morgenmad og så går jeg ind og vækker Asta Maria og Kenneth, Kenneth ligger gerne ne halv timere efter jeg har vækket ham,
så får jeg Asta Maria ud og skiftet og gir hende tøj på, så går vi ind i stuen og ser lidt tv og hun får så sin morgenmad, og så skal hun gerne skiftes igen omkring lidt i 7:00 og derefter kommer hun i tøjet og i barnevognen, Kenneth er stået op i mellemtiden, så hjælpes vi ad med at få barnevognen ned vi bor i stuen men har lidt trapper ned. klokken 7:25 går jeg ud og venter på bussen med asta maria og så aflevere jeg hende i dagplejen hvor hun typisk sover på vej der ud og får en times tid inden hun bliver vækket igen.
så tager jeg hjem klokken 8:00 med bussen igen, hvor vi så får ordnet nogen ting her hjemme og får pustet ud og slappet af så vi er klar til hun er hjemme igen.
så henter jeg hende igen omkring halv 3-halv 4 og så hun meget frisk og glad og vil lave alt muligt.så leger vi lidt når vi er kommet hjem og så skal hun ha aftensmad klokken 18:00 så kommer hun i nattøjet og får en natflaske ved 19:30-20:00 tiden og sover så det meste af natten hun vågner en gang om natten og skal lige ha noget at spise igen og så sover hun indtil dagen starter igen.
i weekender spiser hun ved 10 tiden, og igen ved 12 tiden og så sover hun i 2-3 timer og så får hun noget frugt når hun står op igen og så hygger vi ellers og snakker og leger. og hun kommer først i seng når hun er rigtig træt omkring 21 og 22 tiden
Asta Maria er 8 Mdr og 2 uger gammel (født d 26/6 2009)
Anmeld