Caroline86 skriver:
Ja, som overskiften lægger op til, er jeg interesseret i at høre Jer andre hvordan Jeres hverdag ser ud, nu hvor I har født.
De første par uger følte jeg ikke jeg lavede andet end at amme og skifte ble, og jeg kunne dårligt åbne øjnene af træthed.
Nu går det bedre. På trods af at prinsessen ikke altid gør det helt nemt for sine forældre at sove, er vi blevet vant til den afbrudte søvn og meget korte lure hist og pist 
Vi nyder hvert sekund vi har med Laura, og specielt når hun er vågen (og i godt humør) er det, det mest fantastiske og livsbekræftende at være blevet forældre 
Jeg er overrasket over at vi allerede har fået en så "nem" hverdag, men jeg håber da på at det kun bliver lettere 

Laura bliver bombarderet med mad om aftenen så hun sover så længe som muligt. Så står jeg op med hende om morgenen, ammer hende osv og Daniel overtager så til afbøvsning og hygge inden han skal afsted (så får jeg en kort lur i mens). Der overtager jeg så, ammer igen og når hun tager sin morgenlur forsøger jeg også at få lukket øjnene lidt indtil hun melder sig til spisning igen. Så har vi typisk nogle timer hvor hun er vågen og vi laver kravle øvelser, hygger, os og får ordnet lidt praktiske ting herhjemme (hun elsker at hænge på skulderen). Når Daniel kommer hjem overtager han hende lidt, så jeg kan få vredet skulderen på plads igen
og han har selvfølgelig savnet hende hele dagen 
sidst på eftermiddagen får én af os typisk en lur og om aftenen er det forskelligt hvem der laver aftensmad og hvem der hygger med hende. Så spiser vi, ser tv og snakker - hygger os - og madbombardementet går i gang igen
Så blev klokken mange, den sidste amning bliver overstået og Daniel tager hende mens jeg går i seng (han sover typisk tidligere på aftenen mens jeg ammer løs). En ½-1 time senere kommer han op i soveværelset med hende og så håber vi at hun sover længe! Typisk er vi begge i seng inden kl.2...
Hvordan ser Jeres hverdag ud?
Knus Caroline (Laura 25 dage)
Hej Caroline..
Først tillykke med lillepigen! 
Anthon er 3 mdr, og vores hverdag ser således ud:
Kl. 0730 - 0800 vågner han og ligger og pludrer lidt i sengen mens jeg får taget noget på.. Og så får han en flaske, tør ble og leger lidt..
Kl. 0900 tager han sig en lille lur på en times tid..
Kl. 1000 vågner han og vi leger..
Kl. 1130 får han mad igen og en tør ble.. Og så ryger han i barnevognen og vi går en tur og får ordnet dagens gøremål 
Og så sover han mellem 3 og 4 timer..
Kl. 1530 - 1630 vågner han igen og får en tør ble og leger igen..
Kl. 1800 tager han en lille lur i mors arme på en halv times tid..
Kl. 1930 får han nattøj på og får aftenflasken.. Og så sover han mellem kl. 20 og kl. 2030
Kl. 0400 vågner han og får en flaske og sover videre til kl. 0730 - 0800
Man skal jo selvfølgelig også tænkte på at Anthon er flaske barn og derfor kan sove længere stræk end et brystbarn 
Så han er dejlig nem!
//Sarah - som nu vil tage til lægen og få sønnen vaccineret.. Åh åh..