Gået fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Vingummien

Ja vi har kæmpet længe, og det bliver kun være og være.

Så mig og Frank er blevet enig om at det er bedst for alle 3 at vi går hver til sit. Da vi ikke kan finde ud af at komme videre. Vi har prøvet en masse muligheder, men det holder max 2 dage af gangen og det er der jo ingen der kan holde til overhovedet.

Det virker som om der er lettet en del i vores lille hjem, et tryg eller hvad man skal sige.

Vi er venner og er ikke blevet uvenner over det, vo bor også sammen endnu indtil vi finder ud af hvordan vi gør.

Lige nu skal vi nok mest bruge vores energi til at forstå at sådan er det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

grinbidderen

åhe susanne det er jeg ked af at høre men som du selv skriver at når i ikke selv føler at i kommer vider og at i blir uvenner også venner osv så er det nok osse det bedste at gå hver til sit. det bedste for Emil er jo 2 forælder der er glade og hvis i ikke er det sammen så heller have 2 forælder der ik er sammen med at de er lykkelige end at have 2 forælder der ska være ulykkelige og lade det gå over barnet nogen gange..

til dig fra Gitte

Anmeld

15. marts 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Så mig og Frank er blevet enig om at det er bedst for alle 3 at vi går hver til sit. Da vi ikke kan finde ud af at komme videre. Vi har prøvet en masse muligheder, men det holder max 2 dage af gangen og det er der jo ingen der kan holde til overhovedet.

Det virker som om der er lettet en del i vores lille hjem, et tryg eller hvad man skal sige.

Vi er venner og er ikke blevet uvenner over det, vo bor også sammen endnu indtil vi finder ud af hvordan vi gør.

Åhhh Susanne, det er jeg da godt nok ked af at høre

Du virker meget afklaret med det og jeg kan huske du for lang tid siden skrev et indlæg om at det ikke rigtig kørte, så ja i har kæmpet længe.

Men hvis det er den bedste løsning så er det jo sådan det skal være.

Jeg håber alt det bedste for dig!

Og så får du lige et stort kram!

Anmeld

15. marts 2010

Ranarupta

Åha altså... 
Jeg er ked af at høre, at det ikke går.
Men samtidigt synes jeg, at det lyder som en gennemtænkt beslutning, især når nu I har arbejdet så hårdt for at få tingene til at lykkes.
Men nogle gange så går det bare ikke... 

Jeg synes også, at det lyder rigtigt godt, at I ikke er uvenner og at I egentlig har det så godt, som man kan ovenpå et brud. Det er noget, som I alle 3 vil nyde rigtigt godt af!

Karina

Anmeld

15. marts 2010

Jules

Det er jeg sgu ked af at høre....

Men det er godt i kan finde ud at skilles som venner.... Det er da helt sikkert det bedste for Emil og jer....

Anmeld

15. marts 2010

anna-jonas

Søde...........jeg er sgi' da ved at være ret stolt af dig............tænk at du tog modet til at få snakken, og ikke bare blev i det.............fordi det var nemmest på en eller anden underlig måde. Nu håber jeg at i kan bevare et venskab..........ikke mindst for Emils skyld.

Mange store, stolte knus Mette

Anmeld

15. marts 2010

JustAnotherName

Nu kender jeg jo slet ikke Frank. Men da jeg mødte Jer forleden, virkede I begge til at være rigtig glade og harmoniske. Så jeg tænkte lige "ææh...hvad?", da jeg læste dette.

Men jeg kan godt huske for laaang laaang tid siden, da I gik fra hinanden og fandt sammen igen. Og at du har nævnt i korte sammenhænge, at det ikke har fungeret optimalt mellem Jer.
Og hvis det er sådan det er, og har været, og det ikke kan ændres (for det har I jo vitterligt forsøgt på nu, må man sige), jamen så er det da også bedst at vælge at stoppe. Og så er det da beundringsværdigt, når det kan lade sig gøre, at skilles som venner.

Det er så afgjort det bedste for Jer. Og når det er det for Jer, så er det også det bedste for Emil. Især DER, omkring ham, er det jo fantastisk, hvis I fortsætter med at have det godt med hinanden, selvom I ikke fortsætter med at leve sammen.

Jeg ønsker alt det bedste for Jer. Og du og Emil skal nok klare Jer godt!!

Anmeld

15. marts 2010

Ida.

Sikke da en nyhed at logge på til

Men altså Susanne, du/I lyder bare så afklarede med det, at jeg kun kan sige, at det må være det rigtige for jer - alle tre! Når det endelig skal være, at et forhold skal slutte, så er det bare den bedste måde, når det kan foregå i fred og fordragelighed - ISÆR da når der er børn involveret! Så hatten af for det!! Når det så er sagt, så er et brud vel aldrig nemt, så når og hvis nu det brænder på, så husk lige at bruge navlestrengen

Anmeld

15. marts 2010

mama09

suanne85 skriver:

Ej det er jeg ked af at hører, men dejligt i er venner og blevet enig

Håber vi ses d. 4 APRIL

Anmeld

15. marts 2010

oo

huhej! den havde jeg sørme ikke set komme!! men du virker meget afklaret og hvis du er det, så må det betyde, at det virkelig er for det bedste. jeg håber I beholder jeres venskab, så jeres søn fortsat vil vokse op i et trygt familiemiljø. og så synes jeg forresten det er skide godt gået, at I HAR beholdt jeres venskab på trods af beslutningen om, at I ikke hører sammen!!

Jeg ønsker Jer alle 3 alt det bedste - og du har altid et hold kvinder i ryggen, hvis du får brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.