Hvor længe kan jeg vente?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Chalala85

Sofiekdk skriver:

Måske du skulle prøve at teste på søndag Det kunne jo være du var en hurtig hcg danner

Ja det kunne være det var en ide ;-)

Nu må vi se hvor meget rygrad jeg har hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

hihi... ja du har det ligesom mig.. men du har snart ikke mere ventetid

det er jo snart 3 år siden min søn kom til verden.. kan jo dårlig huske hvordan det er at være gravid haha sikke noget.. så det skal der gøres noget ved...

Bevare det positive og  krydser alt hvad jeg kan

Jaa...hehe...jeg har det ligesom dig, på en eller anden måde :-) Jeg LOVER at forsøge at være tålmodig :-)

KH mig med termin i morgen... 

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Jaa...hehe...jeg har det ligesom dig, på en eller anden måde :-) Jeg LOVER at forsøge at være tålmodig :-)

KH mig med termin i morgen... 

hihi.. jeg krydser for du ikke gå længe over termin. så kan jeg måske afløse din graviditet med en ny

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

hihi.. jeg krydser for du ikke gå længe over termin. så kan jeg måske afløse din graviditet med en ny

JA TAK....det synes jeg faktisk vil være en deal, ha ha :-) TÅLMODIGHED:....suk... synes ligesom ikke det ord står i min ordbog, he he!!

Held og lykke!!!!!!

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

JA TAK....det synes jeg faktisk vil være en deal, ha ha :-) TÅLMODIGHED:....suk... synes ligesom ikke det ord står i min ordbog, he he!!

Held og lykke!!!!!!

Nej, man må sige at det med tålmodighed er en dyd virkelig passer i disse situationer!

Held og lykke til dig også søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.