Hvor længe kan jeg vente?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Chalala85

Hej skønne lækre smækre damer

Jeg skal teste d 23 men nøj jeg kan ikke vente...

Kan man tage en nu og så måske dæmpe lysten lidt hihi

Eller kan den overhovedet vise positiv nu?!

Puha har jo slet ikke styr på alt det der heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Sofiedk

Der er godt nok noget tid endnu må man sige, jeg tror ikke den kan vise positiv endnu og kender AAAALT for godt det med ikke at kunne vente, men det er som om at jeg hver gang jeg tænker, ej nu tester jeg altså og testen så er negativ, så er man ikke kommet et sekund tættere på et svar.

Jeg ville ihvertfald vente til en 2 dage inden testdag og så se.

Krydser fingre for dig.

Anmeld

15. marts 2010

Bavianis

Jeg testede postitivt 2-3 dage før forventet mens, og jeg har en cyklus på 27 dage:-)

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

Sofiekdk skriver:

Der er godt nok noget tid endnu må man sige, jeg tror ikke den kan vise positiv endnu og kender AAAALT for godt det med ikke at kunne vente, men det er som om at jeg hver gang jeg tænker, ej nu tester jeg altså og testen så er negativ, så er man ikke kommet et sekund tættere på et svar.

Jeg ville ihvertfald vente til en 2 dage inden testdag og så se.

Krydser fingre for dig.

Ja den ventetid er bare så sur.. men det er self heller ikke sjovt med en negativ test.. måske jeg skulle prøve i weekenden!? he

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

Bavianis skriver:

Jeg testede postitivt 2-3 dage før forventet mens, og jeg har en cyklus på 27 dage:-)

ihhh tror jeg prøver at holde den til weekende

Det gik jo godt med dig så måske med mig også

Anmeld

15. marts 2010

Bavianis

Chalala85 skriver:

ihhh tror jeg prøver at holde den til weekende

Det gik jo godt med dig så måske med mig også

Selvfølgelig! Jeg er overbevist om at mit indre er det mest golde og utaknemmelige sted i verden, efter en ungdom hvor der ikke blev sparet på noget! Så kan det ske for mig, kan det ske for alle 

Så jeg hepper helt vildt her fra sidelinien!

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Hej skønne lækre smækre damer

Jeg skal teste d 23 men nøj jeg kan ikke vente...

Kan man tage en nu og så måske dæmpe lysten lidt hihi

Eller kan den overhovedet vise positiv nu?!

Puha har jo slet ikke styr på alt det der heh

Ihhh....jeg kan sgu godt forstå ventetiden er svær! Synes der er meget ventetid generelt :-) Så man kan lige så godt lære at nyde ventetiden  (gider du liiiige sige det til mig også, ha ha). Det er svært at have tålmodighed, når man glæder sig sådan.... Hold fast, hvor jeg forstår dig. Men ventetid bliver der masser af, som sagt.... Så bare vent til du ER blevet gravid...så skal du vente på man kan se din mavse....IHHH når den så kommer, så begynder man at vente på det næste.... så skal man vente på at gå på barsel....IHH og så når den er kommet SÅ skal man vente på, at hun/han overhovedet kommer ud (der er jeg så lige nu) ...IH og man kan NÆSTEN ikke vente... ha ha!!! Vente, vente...og glæde sig, glæde sig!!!

Men alt sammen er det jo positivt. Det er godt nok spændende for dig. Dejligt du er så dejlig glad og positiv!!! Bliv ved med det :-)

HELD OG LYKKE MED DEN NÆSTE TEST....

Lisbeth 

Anmeld

15. marts 2010

Sofiedk

Måske du skulle prøve at teste på søndag Det kunne jo være du var en hurtig hcg danner

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

Bavianis skriver:

Selvfølgelig! Jeg er overbevist om at mit indre er det mest golde og utaknemmelige sted i verden, efter en ungdom hvor der ikke blev sparet på noget! Så kan det ske for mig, kan det ske for alle 

Så jeg hepper helt vildt her fra sidelinien!

haha  Lyder som om du har hygget dig

Og jeg takker

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Ihhh....jeg kan sgu godt forstå ventetiden er svær! Synes der er meget ventetid generelt :-) Så man kan lige så godt lære at nyde ventetiden  (gider du liiiige sige det til mig også, ha ha). Det er svært at have tålmodighed, når man glæder sig sådan.... Hold fast, hvor jeg forstår dig. Men ventetid bliver der masser af, som sagt.... Så bare vent til du ER blevet gravid...så skal du vente på man kan se din mavse....IHHH når den så kommer, så begynder man at vente på det næste.... så skal man vente på at gå på barsel....IHH og så når den er kommet SÅ skal man vente på, at hun/han overhovedet kommer ud (der er jeg så lige nu) ...IH og man kan NÆSTEN ikke vente... ha ha!!! Vente, vente...og glæde sig, glæde sig!!!

Men alt sammen er det jo positivt. Det er godt nok spændende for dig. Dejligt du er så dejlig glad og positiv!!! Bliv ved med det :-)

HELD OG LYKKE MED DEN NÆSTE TEST....

Lisbeth 

hihi... ja du har det ligesom mig.. men du har snart ikke mere ventetid

det er jo snart 3 år siden min søn kom til verden.. kan jo dårlig huske hvordan det er at være gravid haha sikke noget.. så det skal der gøres noget ved...

Bevare det positive og  krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.