2 gangs gravide - hvornår satte babys hoved sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Sara.

Maria. skriver:

Jeg har jo så ikke født 2. gang endnu, men 1. gang da jeg fik min søn satte han sig heller ikke fast før lige før..

Okay....

Med min pige sad hovedet fast i uge 37 mener jeg... fødte uge 41+0. ¨

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

Det godt nok vildt at man kan mærke det synes jeg.....

det er da vidst det der blir kaldt en lyn fødsel

jeg mærkede det vidst også kun fordi han satte sig fast lige efte rvandet gik, eller samtidig faktisk... altså, så var det jo tyngdekraften der sørgede for det ligesom hehe....

kan du forestille dig, at der er åbent ned til dit bækken, og nogen taber en bowlingkugler der ned i???? det var ca sådan det føltes, og det gav et ordentligt klonk fra sig også....

Anmeld

16. marts 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

jeg mærkede det vidst også kun fordi han satte sig fast lige efte rvandet gik, eller samtidig faktisk... altså, så var det jo tyngdekraften der sørgede for det ligesom hehe....

kan du forestille dig, at der er åbent ned til dit bækken, og nogen taber en bowlingkugler der ned i???? det var ca sådan det føltes, og det gav et ordentligt klonk fra sig også....

AAAAAAAVVVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!!!!!

og underligt nok tænker jeg også: det vil jeg prøve.. altså at vandet går... sidst blev det taget lige inden jeg skulle presse hende ud og kan faktisk slet ikke rigtigt huske det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.