2 gangs gravide - hvornår satte babys hoved sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.527 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Sara.

Har lige været ved jordemor (38+3) og babys står med hovedet ned men hun sagde hun stadig kunne rokke med det....

Hvornår satte jeres babys hoved sig fast?

Hvornår fødte i?

Og hvis der er nogen der også har fået afvide at hun kunne rokke med babys hoved, hvornår fødte i så?

Håber ikke det betyder der går lææææææænnnngggeeee igen, men nu må jeg se

Fødte min pige i uge 41+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Har lige været ved jordemor (38+3) og babys står med hovedet ned men hun sagde hun stadig kunne rokke med det....

Hvornår fødte i?

Og hvis der er nogen der også har fået afvide at hun kunne rokke med babys hoved, hvornår fødte i så?

Hejsa:0)

Nu har jeg ikke født endnu, men sidst jeg var ved jrodemoder sagde hun at hovedet ikke behøver at stå helt fast.

Hun sagde at i det øjeblik fødslen går i gang så sætter hovedet sig fast og det er tids nok:0)

Ok sagde jeg:0)

Christina

40+0

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Nu har jeg ikke født endnu, men sidst jeg var ved jrodemoder sagde hun at hovedet ikke behøver at stå helt fast.

Hun sagde at i det øjeblik fødslen går i gang så sætter hovedet sig fast og det er tids nok:0)

Ok sagde jeg:0)

Christina

40+0

Okay det jo fint så

smiler...

Tak for svar...

Held og lykke med din kommende fødsel!

Anmeld

15. marts 2010

Karo

lærkes_mor skriver:

Hvornår fødte i?

Min jm sagde til mig at som anden gangs gravid skulle jeg ikke forvente at hovedet satte sig fast før jeg var gået i veer. Jeg er idag 39+5 og hovedet har heller ikke her sat sig fast.

Min mor fortalte mig at min lillebror først satte sig fast under fødslen, så vi skal nok ikke forvente det sætter sig fast før.

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

Karo skriver:

Min jm sagde til mig at som anden gangs gravid skulle jeg ikke forvente at hovedet satte sig fast før jeg var gået i veer. Jeg er idag 39+5 og hovedet har heller ikke her sat sig fast.

Min mor fortalte mig at min lillebror først satte sig fast under fødslen, så vi skal nok ikke forvente det sætter sig fast før.

Okay det er meget rart... så er det i det mindste ikke fordi det betyder jeg nødvendigvis går længe over termin.

Så er det jo bare sådan kroppen fungere, og man må væbne sig med tålmodig og "bare" vente

Anmeld

15. marts 2010

Berg

Jeg fødte 40+0.

Syntes jeg kunne mærke et tryk ned mod bækkenet under aftensmåltidet. Fødte kl. 02.23 om natten så det må siges at være tæt på..

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

Berg skriver:

Jeg fødte 40+0.

Syntes jeg kunne mærke et tryk ned mod bækkenet under aftensmåltidet. Fødte kl. 02.23 om natten så det må siges at være tæt på..

Ja det kan man da sige vildt....

Anmeld

15. marts 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

Hvornår fødte i?

Sekundet efter vandet gik - liiiiidt av, og noget forskrækket fornemmelse

Hvornår fødte i?

2-2½ time efter vandafgang - Virkelig forbavset, og meget meget træt, men glad

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Jeg har jo så ikke født 2. gang endnu, men 1. gang da jeg fik min søn satte han sig heller ikke fast før lige før..

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

Sekundet efter vandet gik - liiiiidt av, og noget forskrækket fornemmelse

Hvornår fødte i?

2-2½ time efter vandafgang - Virkelig forbavset, og meget meget træt, men glad

Det godt nok vildt at man kan mærke det synes jeg.....

det er da vidst det der blir kaldt en lyn fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.