Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BetinaMørk skriver: Ja det er det.... mener jeg da aij crap jeg kan ikke huske det..
Ja det er det.... mener jeg da aij crap jeg kan ikke huske det..
Hvis du har betalt 1200kr for den, så er det en hormon...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har lige fået hormon i stedet for kobber...
kobber spiralen var jeg bare ikke glad for, havde mange smerter og meget stærke blødninger.. øvøv
håber ikke jeg tager på af den nye.. for det orker jeg ikke!
Held og lykke.
Susan1978 skriver: jeg har lige fået hormon i stedet for kobber... kobber spiralen var jeg bare ikke glad for, havde mange smerter og meget stærke blødninger.. øvøv håber ikke jeg tager på af den nye.. for det orker jeg ikke! Held og lykke.
Jeg gjorde ikke, men strammede op da jeg fik den..men mange tager på af den,,5-7 kilo..
Eva skriver: Jeg gjorde ikke, men strammede op da jeg fik den..men mange tager på af den,,5-7 kilo..
Wauuu det må du bare ik sige, kæmper jo en ulige kamp i forvejen..
River fandme den livmoder ud - altså. !
Susan1978 skriver: Wauuu det må du bare ik sige, kæmper jo en ulige kamp i forvejen.. River fandme den livmoder ud - altså. !
Kan se på nettet der er meget delte meninger...der hvor jeg har hørt det har været veninder eller veninders veninder... men tænker der måske har været en anden grund og så var det lige undskyldning.
Ellers skulle det kun være 10% der tager på og det hele inden for den første måned...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128