Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Dictes mor

Jeg skal have sat en hormonspiral op, når jeg har født fordi jeg har endometriose, og en hormonspiral vil kunne holde sygdommen og smerterne lidt nede. Men jeg tænker på, hvilken betydning har spiralen for f.eks. menustration? Får man færre, kortere eller måske bare lidt mindre kraftige? Og er der nogle andre virkninger med sådan en spiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har den `` nomale`` spiral.. og jeg får mens som jeg altid har gjordt... har dog plet bøldt lidt

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Når den først har siddet noget tid...op til 6 mdr, hvor du kan have mange pletblødninger og i lange perioder, så har du derefter stort set ikke mens.

Jeg har en hormonspiral og bløder faktisk ikke, har kun lige lidt lyserød udflåd....den spiral kan anbefales...nogle tager på, men der er det nok bare vigtigt at være obs på ikke at spise for meget og lige tjekke vægten.

Knus..

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Eva skriver:

Når den først har siddet noget tid...op til 6 mdr, hvor du kan have mange pletblødninger og i lange perioder, så har du derefter stort set ikke mens.

Jeg har en hormonspiral og bløder faktisk ikke, har kun lige lidt lyserød udflåd....den spiral kan anbefales...nogle tager på, men der er det nok bare vigtigt at være obs på ikke at spise for meget og lige tjekke vægten.

Knus..

Se det kunne jo være fantastisk! Så tager jeg gerne kampen op mod kiloene, hvis det kan betyde, at det kunne mindske menustrationerne... wow lyder jo skønt.

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Det er det den gør...altså mindsker menstruationerne.. og rigtige mange har intet...jeg synes det er skønt jeg aldrig skal tænke over hvornår jeg bløder...

Majastina skriver:

Se det kunne jo være fantastisk! Så tager jeg gerne kampen op mod kiloene, hvis det kan betyde, at det kunne mindske menustrationerne... wow lyder jo skønt.

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Eva skriver:

Det er det den gør...altså mindsker menstruationerne.. og rigtige mange har intet...jeg synes det er skønt jeg aldrig skal tænke over hvornår jeg bløder...

Jamen det er jo helt fantastisk. Så skal jeg slet ikke plages med så mange smerter som før. Gud hvor er jeg glad for at høre det. You just made my day!

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Majastina skriver:

Jamen det er jo helt fantastisk. Så skal jeg slet ikke plages med så mange smerter som før. Gud hvor er jeg glad for at høre det. You just made my day!

nej, det skal du ikke....du kan bare leve uden at tænke på det.... den er alle pengene værd..

Anmeld

15. marts 2010

frk Jensen

Jeg har også spiral og bløder altså mere og længere nu, end før jeg fik den sat op. før havde jeg kun mens en 3-4 dage, nu har jeg det hvert fald 7 dage..

Jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man reagere på den.

Men jeg er rigtigt glad for min og det dur bare Skal ikke tænke på p-pillerne hver dag om jeg nu har husket dem.. sikke en befrigelse

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

Jeg har også spiral og bløder altså mere og længere nu, end før jeg fik den sat op. før havde jeg kun mens en 3-4 dage, nu har jeg det hvert fald 7 dage..

Jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man reagere på den.

Men jeg er rigtigt glad for min og det dur bare Skal ikke tænke på p-pillerne hver dag om jeg nu har husket dem.. sikke en befrigelse

Er det hormonspiral du har?

Anmeld

15. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Er det hormonspiral du har?

Ja det er det.... mener jeg da

aij crap jeg kan ikke huske det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.