Er mega meget i tvivl.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er da vildt fedt at de arbejder med Marte Meo.... det skrev jeg praktikopgave om i øvelsespraktikken.

Ja det kan jeg faktisk godt huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

anna-jonas

Sikke en svær situation................men fordi du søger og måske bliver tilbudt stillingen, betyder det jo ikke at du SKAL tage jobbet. Mærk efter i maven...................gode kolleger kan man få overalt, og dem er man jo også selv med til at skabe.

Tænk, al den transport tid du sparer.......................som du kan bruge sammen med Carla.

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Sikke en svær situation................men fordi du søger og måske bliver tilbudt stillingen, betyder det jo ikke at du SKAL tage jobbet. Mærk efter i maven...................gode kolleger kan man få overalt, og dem er man jo også selv med til at skabe.

Tænk, al den transport tid du sparer.......................som du kan bruge sammen med Carla.

Ja det er jo lige nøjagtig det... Jeg vil nemlig RIGTIG gerne have mere tid med Carla og nogle dage ville jeg jo så have tidligt fri. Det ville bare være så fedt altså....

Anmeld

21. marts 2010

Barbamama

Så er ansøgningen sendt.....

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

Så er ansøgningen sendt.....

Uhhh det bliver spændende!!!

Anmeld

21. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Uhhh det bliver spændende!!!

Ja helt vildt. Jeg er bare sikker på at når nu jeg ikke føler mig klar til et nyt arbejde så tilbyder de mig det. Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.