michella80 skriver:
Jeg har tænkt længe at hvis der dukkede et vuggestue-job op tæt på os så ville jeg søge det. Nu ER det der og jeg HAR skrevet ansøgningen men jeg er så usikker på om det er det jeg skal... Jeg arbejder i SFO nu og det er det jeg brænder for, men fra sommer 2011 bliver skolen gjort til heldagsskole og det er SLET ikke mig.... Derudover bruger jeg 1,5 time på at komme hjem hver dag og det ville jeg ikke gøre med det andet arbejde.... Jeg har lavet en for og imod liste, men der er lige mange plusser og minusser så det hjælper ikke rigtigt.... Åh er bare sådan i tvivl. Jeg er SKIDE glad for mit arbejde nu, men jeg ved jo også bare at jeg nok ikke vil være det sådan helt når det skal laves så meget om. Og jeg elsker mine kollegaer og ungerne.... Uhhh ved slet ikke hvad jeg skal stille op....
Jeg tror, at jeg ville søge jobbet, hvis jeg var dig, og så se, om jeg fik det tilbudt, og så på det tidspunkt tage beslutningen. Selvom man søger et job, betyder det ikke nødvendigvis at man vil have det, det er jo ligeså meget det nye job, som skal leve op til dine forventninger, som det er dig, der skal leve op til den ny arbejdsgivers, hvis det giver mening. Man har alt mulig ret til at takke nej til en stilling, hvis det viser sig, at det ikke er noget alligevel. Så jeg synes, at du skal prøve at søge, og så se, hvad det kan tilbyde dig, og så derefter tage beslutningen.
Anmeld