Aarrghhh....hvor er mine nøgler?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

RumlesMor

Eva skriver:

Men skal den ud til da ændres for alle når din er væk?

Nej, det håber jeg da ikke. Men jeg er jo nød til at have mandens nøgle for at kunne få lavet en ny systemnøgle, der passer rundt omkring - og så er mit problem i eftermiddag stadig ikke løst.

Forhåbenlig kan jeg allieret mig med en nabo til at låse mig ud og ind, og så lade egen hoveddør stå åben...men hvem er lige hjemme, og hvad tid - det kan jeg ikke få svar på nu...det frusterer mig.

Der er ikke noget at gøre ved det, det bliver bare besværligt - og så lige når man troede man skulle nå en masse mens manden var væk...øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Diana...

Har du kikket i køleskabet hi hi ;) der har jeg fået lagt mine engang :) 

I må da havde en visevært? han kan da hjælpe med opgangen? Og de viseværter jeg har haft har altså også haft nøgler til alle lejlighederne. 

Håber det lykkes for jer.

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

Di. skriver:

Har du kikket i køleskabet hi hi der har jeg fået lagt mine engang  

I må da havde en visevært? han kan da hjælpe med opgangen? Og de viseværter jeg har haft har altså også haft nøgler til alle lejlighederne. 

Håber det lykkes for jer.

Jeg HAR kigget i køleskabet...og i skabet på badeværelset. Alt er kigget igennem! He he. Bare for at være sikker.

Vi bor i en andelsforening, og har en gårdmand - der arbejder i flere forskellige foreninger rundt om i byen - aner ikke hvordan jeg skulle få fat i ham?? Er dog sikker på at han IKKE har nøgle til vores lejlighed. Vi skiftede låse da vi flyttede ind, for at sikre at tidligere beboer ikke beholdte en kopi.

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

RumlesMor skriver:

Jeg HAR kigget i køleskabet...og i skabet på badeværelset. Alt er kigget igennem! He he. Bare for at være sikker.

Vi bor i en andelsforening, og har en gårdmand - der arbejder i flere forskellige foreninger rundt om i byen - aner ikke hvordan jeg skulle få fat i ham?? Er dog sikker på at han IKKE har nøgle til vores lejlighed. Vi skiftede låse da vi flyttede ind, for at sikre at tidligere beboer ikke beholdte en kopi.

Nej men han har vel til jeres opgang for ellers har de vel oppe på andels kontoret eller hvad de hedder har du prøvet at ringe der til. For så kunne du jo få en låse smed ud til din egne dør det kommer jo med det samme :)

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

YEAH!!!!

Mine nøgler har fundet hjem....weee! Tak til alle for gode råd og idéer. Og folk der har lagt øre til mit piveri. Heldigvis løste det sig - min nabo har netop ringet på og spurgt om jeg ikke har den og den nøglering, for han har set de hænger nede i vores lokale netto! Så nu har jeg ringet derned, og kan hente mine nøgler....SKØNT.

Så var jeg ikke blevet tosset. Havde tabt dem. Puha...så blev mandagen alligevel en dejlig dag . Dejligt med opmærksomme naboer.

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

RumlesMor skriver:

YEAH!!!!

Mine nøgler har fundet hjem....weee! Tak til alle for gode råd og idéer. Og folk der har lagt øre til mit piveri. Heldigvis løste det sig - min nabo har netop ringet på og spurgt om jeg ikke har den og den nøglering, for han har set de hænger nede i vores lokale netto! Så nu har jeg ringet derned, og kan hente mine nøgler....SKØNT.

Så var jeg ikke blevet tosset. Havde tabt dem. Puha...så blev mandagen alligevel en dejlig dag . Dejligt med opmærksomme naboer.

dejligt at du fandt dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.