Aarrghhh....hvor er mine nøgler?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.841 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

RumlesMor

Jeg er sindsyg frusteret, for jeg kan ikke finde mine nøgler (hoveddør & cykel) og manden kommer først hjem i morgen.

Jeg føler mig fanget, og er i panik over hvordan jeg skal komme ned og hente datteren - eller rettere, hvordan vi kommer ind/hjem igen! Bor i lejlighed, med låst indgang m.m.

Ved Nøgle-alfen ikke at det er forbudt (og farligt) at drille højgravide hormon-fyldte kvinder?!

Har rodet ALT igennem, flere gange og nu sidder jeg nærmest grædefærdig over at være spærret inde. Piiv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

LLN

Hej

Jeg går ud fra at du har afleveret din datter. Har du set om de stadig sidder i døren.

Prøv at gennemgå i hovedet hvad du gjorde da du kom hjem igen.

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

LLN skriver:

Hej

Jeg går ud fra at du har afleveret din datter. Har du set om de stadig sidder i døren.

Prøv at gennemgå i hovedet hvad du gjorde da du kom hjem igen.

Nej, manden afleverede datteren, da han tog afsted i morges...

Jeg har ikke brugt mine nøgler siden i fredags, hvor jeg låste mig ind...er sikker på at de har ligget i min jakke siden, men væk var de da jeg skulle ned med skrald.

Utroligt at jeg huskede at mærke efter!

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Argh!! Det er så belastende! Har selv prøvet det og man panikker jo helt vildt! Min søn havde så gemt dem inde i bufferen til computer-højtaleren.. Hmm..  Utrolig heldigt at jeg vippede den for at se om de skulle ligge bagved, og så trillede de lige ud..

Håber du snart finder dem!

Kram!

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Kender det alt for godt... Smider også bare nøgler væk alt for tit... Jeg hidser mig nærmest op når jeg ikke kan finde noget jeg skal bruge lige nu og her...

Uden man ligger mærke til, har man kigget på f.eks nøglerne 3 gange mens man leder efter dem...

Håber du finder nøglerne... Har du kigget på borde, under blade osv?

Anmeld

15. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Kan din mand eventuelt have taget dem med sig, det har min gjort op til flere gange.

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

De er stadig ikke dukket op, og jeg har nu gennemrodet min datters værelse, ryddet op i køkkenet, gangen, stuen og soveværelset. KAN IKKE FINDE DEM!

Jeg er nu nået til den overbevisning at jeg må have tabt dem i løbet af weekenden. Nøglerne har ligget i min jakke, og jeg må have tabt dem...vi har været ude flere gange, men det har været manden der åbnede og låste døren (han er jo en gentlemand).

Årh...det stresser mig, og jeg har haft flere plukveer mens jeg har drønet rundt og kigget efter dem.

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

RumlesMor skriver:

De er stadig ikke dukket op, og jeg har nu gennemrodet min datters værelse, ryddet op i køkkenet, gangen, stuen og soveværelset. KAN IKKE FINDE DEM!

Jeg er nu nået til den overbevisning at jeg må have tabt dem i løbet af weekenden. Nøglerne har ligget i min jakke, og jeg må have tabt dem...vi har været ude flere gange, men det har været manden der åbnede og låste døren (han er jo en gentlemand).

Årh...det stresser mig, og jeg har haft flere plukveer mens jeg har drønet rundt og kigget efter dem.

Tag det roligt... få fat i en låsesmed, det er jo et problem der heldigvis kan løses nemt..

god dag og få nu slappet lidt af..

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

Eva skriver:

Tag det roligt... få fat i en låsesmed, det er jo et problem der heldigvis kan løses nemt..

god dag og få nu slappet lidt af..

Det er ikke helt så let - låsesmeden kan jo ikke skifte låsen på vores gadedør, eller lave en nøgle med det samme - det vil jo påvirke 8 andre i opgangen!

Det samme gælder cykelkælder og porten ud til gaden...suk

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

RumlesMor skriver:

Det er ikke helt så let - låsesmeden kan jo ikke skifte låsen på vores gadedør, eller lave en nøgle med det samme - det vil jo påvirke 8 andre i opgangen!

Det samme gælder cykelkælder og porten ud til gaden...suk

Men skal den ud til da ændres for alle når din er væk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.