idé til tattoo ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Lige mig igen... vil sige at alle min tusser har en betydning på en eller anden måde... jeg har en del nu og de betyder noget hver og en....

De 3 tattoos jeg har indtil videre symboliserer ikke noget som sådan for mig, de er bare alle 3 billeder af enhjørninger, som jeg er meget facsineret af Men til sommer for jeg min første tattoo med betydning, nemlig min datters initialer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

LotteGabriella

Maibritt skriver:

Jeg kunne tænke mig at få lavet en ny tattovering der symboliserede min familje (mor, far, bror, søster, mig selv og min søn)

Nogle af jer kreative kvinder der har nogle forslag til hvordan min tattovering skal se ud ?

Knus

hvad med et lille japansk kirsebærtræ med 1 blomst for hver person?? Her er lidt i stil med hvad jeg mener, dog bare i større format end hvad jeg havde i tankerne

Anmeld

15. marts 2010

Mimbi

Pia. skriver:

Altså jeg har jo 6 sommerfugle som symbolisere mine tætteste...

Mine tre børn - mine forældre og min søster.... De 6 mennesker er de mennsker der er tættest på mig og har størst betydning..

Det her billede er dog ikke så tydeligt, men det eneste jeg lige kunne finde...

ej hvor er den flot

det var sådan en jeg tænkte på at få, men med stjerne isted for sommerfugle er bare så meget i tvivl... skal lige finde den "rette"

Anmeld

15. marts 2010

Mimbi

Pia. skriver:

Lige mig igen... vil sige at alle min tusser har en betydning på en eller anden måde... jeg har en del nu og de betyder noget hver og en....

Jeg har intil videre 2 den ene betyder ikke noget og nr.2 er på under armen hvor der står min søns navn

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Jeg har 16 stjerner på ryggen, og de tre af dem er større end de andre:-) Den røde symboliserer min datter og de to blå min søn og min mand, og nu skal jeg snart ha' en stjerne mere, for er gravid igen:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Jeg har 16 stjerner på ryggen, og de tre af dem er større end de andre:-) Den røde symboliserer min datter og de to blå min søn og min mand, og nu skal jeg snart ha' en stjerne mere, for er gravid igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.