idé til tattoo ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.860 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Mimbi

Jeg kunne tænke mig at få lavet en ny tattovering der symboliserede min familje (mor, far, bror, søster, mig selv og min søn)

Nogle af jer kreative kvinder der har nogle forslag til hvordan min tattovering skal se ud ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Tiina

Ved ikke helt hvorfor, men jeg tænkte med det samme - nordiske ringe - eller et motiv lavet i nordiske ringe. Der findes flere symboler på familien.

Hvad har du ellers? Det skulle måske gerne passe sammen med resten.

Anmeld

15. marts 2010

Mimbi

Hej

Tak for sit forslag

Jeg havde tænkt mig noget meg måske stjerner (6 stk) men er lidt i tvivl

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

Altså jeg har jo 6 sommerfugle som symbolisere mine tætteste...

Mine tre børn - mine forældre og min søster.... De 6 mennesker er de mennsker der er tættest på mig og har størst betydning..

Det her billede er dog ikke så tydeligt, men det eneste jeg lige kunne finde...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

Lige mig igen... vil sige at alle min tusser har en betydning på en eller anden måde... jeg har en del nu og de betyder noget hver og en....

Anmeld

15. marts 2010

Risen

Heej Har i noget våbenskjold i familien ? eller et eller andet som jeres familie har sammen ? .. Jeg har fået lavet mit våbenskjold og er super glad for det.. Ellers kan man lave en blomst med et blad for hver person som du holder af..  

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

Maibritt skriver:

Hej

Tak for sit forslag

Jeg havde tænkt mig noget meg måske stjerner (6 stk) men er lidt i tvivl

Jeg havde også tænkt på stjerner, men syntes den er meget brugt og rigtig mange har de stjerner... - men det ser rigtig fedt ud med stjerner, så forstår godt du har det i tankerne...

Knus-

Anmeld

15. marts 2010

Risen

Pia. skriver:

Jeg havde også tænkt på stjerner, men syntes den er meget brugt og rigtig mange har de stjerner... - men det ser rigtig fedt ud med stjerner, så forstår godt du har det i tankerne...

Knus-

ja det er godt nok blevet populært med de stjerner Virkelig mange som har dem efterhånden, men sys nu også de er ret fede

Anmeld

15. marts 2010

Loa

Pia. skriver:

Mine tre børn - mine forældre og min søster.... De 6 mennesker er de mennsker der er tættest på mig og har størst betydning..

Super flot og feminint med sommerfuglene.....

Anmeld

15. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Den er rigtig fin og synes at at det er fedt at hver sommerfugl symboliserer en person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.