Dårlig timing..... (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Ih Katja, nu røg mine hormoner da lige helt op i en spids! Jeg er rasende gal på dine vejne, tænk at voksne mennesker kan opføre sig så åndsvagt, helt ærligt! Som du siger, så er det ikke så meget vuggen, der er problemet, men timingen, helt ærligt! Og har hun ikke også en vugge fra første gang? Jeg var nok blevet tosset, ikke så meget fordi de ville have vuggen, men fordi de først gør et nummer ud af det nu, og fordi de ikke har taget problemet op med jer. Helt ærligt, man burde vel kunne se på det som voksne mennesker. Og stakkels mormor, som bare gerne vil gøre alle glade. Ihhhh....

Ja, det er helt vildt hvor åndsvagt voksne mennesker kan opfører sig.

Fætteren og kæresten har en vugge som de brugte til deres første barn, men det er åbenbart vigtigt for dem at deres næste barn skal sove i famillie vuggen.

Jeg har bare været så sur og så ked af det hele weekenden, men jeg kan mærke at der er kommet ro på føelserne efter vi fandt den nye vugge, og nu glæder jeg mig bare til at modtage den. Jeg er egentlig ligeglad hvad Ida skal sove i, jeg vil bare gerne have en vugge som jeg syndes er pæn og det syndes jeg lykkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

JustAnotherName

Ja, det er helt vildt hvor åndsvagt voksne mennesker kan opfører sig.

Fætteren og kæresten har en vugge som de brugte til deres første barn, men det er åbenbart vigtigt for dem at deres næste barn skal sove i famillie vuggen.

Jeg har bare været så sur og så ked af det hele weekenden, men jeg kan mærke at der er kommet ro på føelserne efter vi fandt den nye vugge, og nu glæder jeg mig bare til at modtage den. Jeg er egentlig ligeglad hvad Ida skal sove i, jeg vil bare gerne have en vugge som jeg syndes er pæn og det syndes jeg lykkes.

Sådan skal det være! 
Dejligt at det er kommet på plads, og der så kan komme ro på dét igen.
Og du og Martin tacklede det, som voksne mennesker!!

Anmeld

15. marts 2010

Bondepigen

Ja, man må da sige, at I kom ud af det her som fornuftige voksne mennesker. De andre må da være en smule flove over sig selv efter at I har givet den videre til dem i stedet.

Men det er nu osse rart at have sin helt egen vugge, så bliver der ingen problemer. Og så er det jo bare en VIRKELIG skøn vugge I har fundet jer der. Håber den når frem inden fødslen!!!

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Ja, det kan man da kalde for dårlig timing.....................kan godt forstå at du brød helt sammen. Synes godt nok at i lige skal have en snak i familien........................især med "problemskaberne". For hvis man vil bevare et godt forhold, så gør man ikke sådan noget.

Ellers lækker vugge i fik købt....................håber at den er under vejs. Der kommer lille Ida-pigen til at ligge som en prinsesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.