Hjælp!! Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Karo

Sikken en forskrækkelse du fik dig der

Hvor var det godt de tog din bekymring alvorlig hos vagtlægen, og jeg vil krydse fingere for at der ikke er noget i vejen med jeres lille pige .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Vinker

Åååh nej en slem forskrækkelse at få :( Og hvor er det bare typisk at der sker noget så snart man er alene med de små. Man har virkelig IKKE brug for at være alene når sådan noget sker!

Men er virkelig glad og lettet over at du fik det løst af hendes hals igen!

Nu håber jeg bare at det lille stykke (plastik) ikke sidder fast et sted - krydser virkelig finger  

Anmeld

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Åh føler mig som verdens dårligste og mest uopmærksomme mor. Pelle var lige så lige kørt et smut i Kiwi efter mælk, og jeg lader ungerne være alene i de 3-5 sekunder det tager at gå ovenpå for at hente noget, da jeg kommer ned har Lina fået puttet noget i munden, som hun er ved at få i den gale hals. Jeg hiver hende op, lægger hendes overkrop over min venstre arm, mens jeg banker hende 5 gange i ryggen - som jeg har lært - hun får det derfra igen, jeg kan ikke umiddelbart se noget i hendes mund, så jeg giver hende lidt vand, da jeg tænker, at det nok bare er lidt mundvand der er rendt den gale vej. Men hun giver sig til at kløjs i det igen  jeg gentager proceduren og hun får det derfra - igen - nu kan jeg tydeligt se på hende, at hun gumler på noget og jeg når lige at få en finger på noget, der ligner noget meget meget tyndt plastik, et lille blad eller et stykke fra en billedbog....altså noget fladt, der måler ca. 1 x 1 cm - måske lidt mere aflangt end kvadratisk...og så er det bare væk, selvom jeg leder febrilsk efter det, så kan jeg bare ikke finde det!!! Hun har slugt det og virker nu helt okay - omend en smule rystet....jeg sidder bare på gulvet med adrenalinen helt oppe at ringe og ryster over hele kroppen

Der har intet været med Lina siden. Hun hoster i øjeblikket rigtig meget ovenpå en virus, som har hærget vores lille hjem i 2½ uge nu, men jeg synes ikke hun virker anderledes, end før hun slugte "tingen"...

Men jeg er ved at gå ud af mit gode skind; hvad nu hvis det er noget farligt (jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig præcist, hvad det var, hun slugte!!)? Hvad nu hvis det er kommet ned i hendes lunger? Hvad nu hvis det ene og det andet - min fantasi fejler intet!! Så piger hjælp mig lige her, hvad ville I gøre? Kontakte vagtlægen? Giftlinien? Ringe til egen læge i morgen? Eller bare se tiden an?

HJÆLP!!

åhhh jeg håber den undersøgelse viser at der er intet i vejen!!

jeg tror, uanset hvor meget vi sikrer vores hjem, så vil der altid være ting de små kan komme til skade ved, eller ting de kan finde på at spise! Så det er absolut ikke din fejl det her! Men jeg kan godt forstå at du blev meget forskrækket!

Anmeld

15. marts 2010

Bondepigen

Puha, sikke en frygtelig oplevelse, som man gerne vil være foruden!!! Håber ikke der er noget i lungerne!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.