idamaria83 skriver:
Nå, jeg har nu snakket med vagtlægen og en øre- næse- hals-læge - det har da taget sin tid!! Summa summarum er, at de vil se hende imorgen. Bekymringen går på, om hun har fået det ned i lungerne, så de skal lytte på hendes lunger, desuden skal hun møde fastende, da hun skal bedøves og have et indgreb, for at konstatere om der er noget i lungerne eller ej - hvis altså lungernes lyd virker "mistænksom"....åh ha altså 
De mente, det lød helt harmløst, men vil hellere være på den sikre side!
Jeg må sige, at jeg er særdeles positiv over den behandling, jeg har fået!!
til vagtlægerne i Region Midtjylland!!
for, at alt er som det skal være med min lille pige!!!!
Åh gud, nej da, hvor en grim oplevelse. Lille Lina pusling!
Ja, hellere få tjekket og være på den sikre side, end at se tiden an, og opdage for sent, hvis det er noget der kan få alvorlig betydning.
Jeg håber ikke der skal gribes ind og gøres en masse voldsomt ved hende imorgen. Jeg håber det viser sig at være noget forholdsvis harmløst, som snildt finder sin egen vej ud...
Det kunne være sket for hver og een af os. Ingen mor er evig og altid konstant non-stop opmærksom og tilstede. Men desværre er 10 sek. nogle gange nok til, at der sker et eller andet skidt.
Jeg er ked af at i har haft sådan en ubehagelig oplevelse.
Krydser alt hvad jeg kan for, at det går godt imorgen, og viser sig, at alting er okay.
Stort kram til dig, sikke en grim forskrækkelse!
.....og kan der så snart se at ske nogle rare ting - Ikke mere sygdom og hoste, og ikke flere ting i den gale hals, mm.