Udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

businesstigger

Kroppen kan jo snyde når man gerne vil være gravid og mange har kvalme, ømme bryster osv hver mnd uden at være gravide. MEN ... For mig har meget udflåd været et af de ikke-falske symptomer. Og har netop flere gange tænkt nu læber det ud af mig mens må min være kommet ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

vil-være-gravid

Ok!

Men det er jo så forskelligt fra kvinde til kvinde så kan selvf. ikke generalisere ud fra jeres svar

Har bare været på toilettet SÅ mange gange i dag for at tjekke om min menstruation var kommet... intet at se...

Det er 1 uge siden jeg skulle være blevet befrugtet (der havde min kæreste og jeg sidst sex), så kan nok ikke tage en test allerede nu. Må vente hvert fald 1 uge mere... Ikke?

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Ok!

Men det er jo så forskelligt fra kvinde til kvinde så kan selvf. ikke generalisere ud fra jeres svar

Har bare været på toilettet SÅ mange gange i dag for at tjekke om min menstruation var kommet... intet at se...

Det er 1 uge siden jeg skulle være blevet befrugtet (der havde min kæreste og jeg sidst sex), så kan nok ikke tage en test allerede nu. Må vente hvert fald 1 uge mere... Ikke?

Har du regelmæssig mens og hvor mange dage er der i din cyklus??

Anmeld

17. marts 2010

vil-være-gravid

Ja, det har jeg. Og ca. 30 dage. Skulle have haft den for 4 dage siden. Men min ægløsning lå meget sent denne gang så ved det ikke

Jeg ville ikke få for mange forhåbninger så tænker ikke så meget på det... Nu må vi se

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Ja, det har jeg. Og ca. 30 dage. Skulle have haft den for 4 dage siden. Men min ægløsning lå meget sent denne gang så ved det ikke

Jeg ville ikke få for mange forhåbninger så tænker ikke så meget på det... Nu må vi se

Hmmmm...

Jeg ville nu alligevel teste i morgen tidlig hvis jeg var dig.. Den kunne jo være der..

krydser for dig

Anmeld

17. marts 2010

vil-være-gravid

Har lige testet = Negativ... Tror seriøst ikke jeg er gravid. Så heldig er jeg ikke. Har jeg aldrig været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.