Udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
15 svar
1 synes godt om
14. marts 2010

vil-være-gravid

Kunne I se nogle symptomer på graviditet ud fra jeres udflåd? Altså tidligt i forløbet?

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Bare mig..

Ja nu spørg du selv, jeg havde enormt meget udflåed. Og faktisk mere tykt. Så det har jeg haft siden helt fra starten af ca.

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

nej overhovedet ikke..Det var først noget senere.

Anmeld

14. marts 2010

vil-være-gravid

ok! Det er nok også meget forskelligt.

Går og håber på at jeg er gravid men kan ikke teste endnu så er meget opmærksom på symptomerne

Skulle have menstruation d. 13. marts men havde først ægløsning d. 10. marts, så hvis menstruationen kommer, så kommer den nok ikke lige foreløbig. Der går jo nok 14-17 dage fra ægløsning til menstruation... Men ved det ikke.. hmm.. hold op det er svært

Anmeld

14. marts 2010

vil-være-gravid

Men har SÅ meget udflåd. Har styrtet ud på toilettet hele dagen for hver gang tænkte jeg: SÅ nu er menstruationen kommet og så er det bare udflåd...

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

vil-være-gravid skriver:

Men har SÅ meget udflåd. Har styrtet ud på toilettet hele dagen for hver gang tænkte jeg: SÅ nu er menstruationen kommet og så er det bare udflåd...

lyder underligt, hmm men ved ikke. Det er nok meget forskelligt.

Anmeld

14. marts 2010

Mariekjellerup

sådan som du beskriver det, havde jeg det, da min mens skulle  komme, men den kom aldrig. og havde mens smerter, og mærkes som om min mens kom, men det var bare udflåd. for dig

Anmeld

14. marts 2010

vil-være-gravid

Ja.. men min mens. bør jo ikke komme nu.. Har lige haft ægløsning...

Mærkelige krop

Anmeld

14. marts 2010

Maise

vil-være-gravid skriver:

Ja.. men min mens. bør jo ikke komme nu.. Har lige haft ægløsning...

Mærkelige krop

Du er sikker på at det ikke bare er sæd rester ? hvis du lige har faht ægløsning og i har haft sex så kan der op til 4-5 dage efter komme sædrester ud.( har selv oplevet det x mange.) MEn derfor må vi da håbe at du snart/bliver/er gravid

Anmeld

16. marts 2010

vil-være-gravid

Har ikke fået mens. endnu og har stadig meget udflåd...

Har det sådan lidt... Enten kommer den menstruation eller også vil jeg være gravid!! gider ikke en mellemting imellem for ingen af delene er sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.