sølvrangle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Laulund87

Benjamin09 skriver:

Jeg ved ikke om de sælger til private personer, men ellers bare kontakt dem og hør efter hvor nærmeste forhandler er.

okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Laulund87 skriver:

tak. Føler mig lidt dum fordi jeg ikke selv kunne finde det

Men det er da nogle lidt mere overkommelige priser

Jeg fik spurgt dem i går, og hun sagde at du bare kunne ringe til dem, og så ville de prøve at hjælpe dig, de kostede et sted mellem 250 og 300 kr. De er virkelig søde og hjælpsomme derinde, min favorit guldsmed. http://www.butikscentretmetropol.dk/moeller_guld_soelv.php

Anmeld

18. marts 2010

Laulund87

Benjamin09 skriver:

Jeg fik spurgt dem i går, og hun sagde at du bare kunne ringe til dem, og så ville de prøve at hjælpe dig, de kostede et sted mellem 250 og 300 kr. De er virkelig søde og hjælpsomme derinde, min favorit guldsmed. http://www.butikscentretmetropol.dk/moeller_guld_soelv.php

tak da

Anmeld

25. marts 2010

louisedams

Laulund87 skriver:

tak da

hej du

Jeg har selv ledt længe efter selvsamme

Jeg har været i guldsmede rundt omkring, og der er ulemper og fordele ved begge dele. Dem der er forsølvet koster de steder jeg har været 325 kr. Men som guldsmeden sagde, hvis man har et ønske om at bruge dem til et barn mere eller videregive dem til sine egne børn idag, så dur de ikke. De bliver grimme hvis bare de bliver våde et par gange.

De ægte sølvvedhæng koster imellem 700-900 kr. og når man ser dem i virkeligheden er der ingen tvivl om hvilke jeg gerne vil have. Og de holder for livet og har bare så meget mere charme.

Men hvis jeg skal give dig et rigtig godt råd, så gå ind i nogle antik forretningen og spørg efter det, jeg har været så heldig at finde nogle ægte sølv til den halve pris (den ene magen til dem fra guldsmeden) og så syntes jeg også det er hyggeligt at de er gamle og har noget historie...

kh louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.