sølvrangle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.404 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Laulund87

hejsa

Nu giver jeg næsten op! Jeg leder efter sådan en sølvrangle/barnevognsvedhæng. Jeg har ledt på nettet, hvor jeg overhovedet ikke kan finde noget, og guldsmedene har heller ikke noget Jo en guldsmed havde to forskellige som jeg ikke lige brød mig om. Nogen der kender dem og ved hvor jeg får fat i en??

Den skal være i sølv/stål til en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Stumpen

Prøv ved en anden guldsmed.. Mine døtre har begge fået en af et af deres hold oldere.. Mathilde fik en and og Victoria et rangle med noget h.c. andersens motiv på....

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

Stumpen skriver:

Prøv ved en anden guldsmed.. Mine døtre har begge fået en af et af deres hold oldere.. Mathilde fik en and og Victoria et rangle med noget h.c. andersens motiv på....

Tror jeg har prøvet alle i Randers, men så må jeg jo uden for byen

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

ikke andre?

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Jeg har lige googlet "sølvrangle" - fordi jeg ikke anede hvad du snakkede om - der kom da en del sider op! Men hvad bruger man den til??? Den er da for hård at bide i!

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Jeg har lige googlet "sølvrangle" - fordi jeg ikke anede hvad du snakkede om - der kom da en del sider op! Men hvad bruger man den til??? Den er da for hård at bide i!

hehe..den er i sølv til at hænge på barnevognen, egentlig også underligt den hedder en rangle Og så kan man gravere i den.

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Er det sådan noget her???

http://www.fredberg.dk/shop/rangle-bidering-272c1.html

- det passer bare ikke med at den kan hænges på barnevognen...

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Er det sådan noget her???

http://www.fredberg.dk/shop/rangle-bidering-272c1.html

- det passer bare ikke med at den kan hænges på barnevognen...

hmm nej, der er sådan en plastic ring på den så der kan sidde fast på kalechen med en sikkerhedsnål og en sløjfe.

Anmeld

14. marts 2010

Laulund87

eller jo det er noget lignende de sidste..

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

hmm nej, der er sådan en plastic ring på den så der kan sidde fast på kalechen med en sikkerhedsnål og en sløjfe.

Hehe - okay! Kunne heller ikke lige se hvordan det skulle kunne være smart at hænge sådan en klump på barnevognen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.