Ad hva er det ? :S Ulækkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Vial

Anonym skriver:

Har ikk fået noget af vide om Slimproppen

Alt andet ved jeg, og har fået det Forklaret meget godt, så ved godt hvordan fødslen starter, undtaget li det her med slimproppen..

Den oplysning skulle du da have haft. Det er som regel det som kommer først. Det ville jeg da lige nævne for jordemoderen. Så hun er opmærksom på det til en anden gang.

Måske sundhedspersonalet er forvent med at alle gravide googler alt og er med i diverse fora på Nettet.

Tror egentlig godt, at de vil se dig på sygehuset for at se, hvor fremskreden fødslen er. Den må jo gerne vente et par uger endnu.

Pøj pøj med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Koen.

slimproppen kan gå op til 6 uger før fødsel

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

slimproppen går op til ca en uges tid før. Men ring lige derind og forhør dig. Det ville jeg gøre.

Okay tak, vil ringe derind så

Anmeld

14. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Okay tak, vil ringe derind så

Jeg fik nu heller ikke noget at vide om den, men læste mig i stedet frem til det...

Vi fik at vide til fødselsforberedelse, at der ikke var grund til at ringe ind og fortælle dem om det, fordi at slimproppen kan gå op til 6 uger før fødsel, og den kan gendanne sig og gå igen.. Så det er ikke et endegyldigt tegn på at fødslen er nær

Knus

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Den oplysning skulle du da have haft. Det er som regel det som kommer først. Det ville jeg da lige nævne for jordemoderen. Så hun er opmærksom på det til en anden gang.

Måske sundhedspersonalet er forvent med at alle gravide googler alt og er med i diverse fora på Nettet.

Tror egentlig godt, at de vil se dig på sygehuset for at se, hvor fremskreden fødslen er. Den må jo gerne vente et par uger endnu.

Pøj pøj med det hele.

Tak

Ja det kan godt være de regenr med det, jeg Har bare Kigget alle de brochure igennem jeg har fået og sys bare ikk det stod deri, og hun har heller ikk haft det nævnt for mig :s

Men prøver li at kontakte dem nu

Anmeld

14. marts 2010

Maise

Anonym skriver:

Tak

Ja det kan godt være de regenr med det, jeg Har bare Kigget alle de brochure igennem jeg har fået og sys bare ikk det stod deri, og hun har heller ikk haft det nævnt for mig :s

Men prøver li at kontakte dem nu

har du ikke liberobogen fra lægen? der står det i på side 70.

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Jeg fik nu heller ikke noget at vide om den, men læste mig i stedet frem til det...

Vi fik at vide til fødselsforberedelse, at der ikke var grund til at ringe ind og fortælle dem om det, fordi at slimproppen kan gå op til 6 uger før fødsel, og den kan gendanne sig og gå igen.. Så det er ikke et endegyldigt tegn på at fødslen er nær

Knus

Okay Men nu vil jeg li prøve, bare li for at få lidt ro i kroppen

nu har jeg ikk været til fødselsforberedelse, da både mig og kæresten ikk kunne se grunden til at skulle se videoer af fødslen, men det kunne godt have været jeg skulle have gjort det alligevel

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

har du ikke liberobogen fra lægen? der står det i på side 70.

Jo, men jeg kan godt li se om jeg kan finde den og kigge i den os, men ringer li derind og snakker med en Jordemoder

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Anonym skriver:

lå i går morges i sengen og pludselig fik jeg de værste plukkeveer og troede jeg nok skulle af sted på fødegangen, men gik på toilet fordi jeg os skulle tisse, men da jeg kom der ud var der En stor ulækker slimklump i mine trusser med lidt blod i HVA ER DET ??

Min slimprop har valgt at poppe nu to gange i graviditeten. Den ene gang var 2½ måned før termin og den anden gang var i går - 4 uger før termin. Når du har plukveer, så "giver livmoderhalsen sig" og det er jo der slimproppen sidder. Man har jo plukveer gennem hele graviditeten - også selvom nogen slet ikke kan mærke dem - og derfor kan slimproppen også springe under graviditeten selvom fødslen ikke er nært forestående. Min jordemor forklarede mig at den sagtens kan gå indtil flere gange og at den blot gendanner sig selv. Så jeg fik hvert fald at vide at jeg ikke skulle bekymre mig, så længe der ikke var andre symptomer på at der var noget i gærde.

Men det er jo på den anden side også rigtigt at det KAN være et af de tidlige tegn på at fødslen er ved at gå i gang eller er nært forestående. Når jeg har googlet det har jeg også læst sådan noget med at den kan springe op til 6 uger før fødslen. Nu skriver du så at du samtidig har lidt tegnblødning, og det ved jeg ikek om ændrer billedet.

Så som det typisk ender med i den slags indlæg - ring til fg - hellere en gang for meget end en gang for lidt:-)

kh tina

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Min slimprop gik af 3 omgange. Den kan gå og så kan den danne sig selv igen, så det er ikke noget at være nervøs for, når man er så  langt henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.