Ad hva er det ? :S Ulækkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Anonym trådstarter

lå i går morges i sengen og pludselig fik jeg de værste plukkeveer og troede jeg nok skulle af sted på fødegangen, men gik på toilet fordi jeg os skulle tisse, men da jeg kom der ud var der En stor ulækker slimklump i mine trusser med lidt blod i HVA ER DET ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

LinLin

SLimprop?

Anmeld

14. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tænker også slimprop

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

er det noget jeg skal ringe ind på fødegangen og fortælle om ?

Anmeld

14. marts 2010

Maise

Anonym skriver:

er det noget jeg skal ringe ind på fødegangen og fortælle om ?

I den grad. hvor langt er du da ? hvis du er ved at skulle føde er det helt normalt. Ellers kontakt fødegangen.

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

I den grad. hvor langt er du da ? hvis du er ved at skulle føde er det helt normalt. Ellers kontakt fødegangen.

Er i uge 36 Nååh okay, bliver bare sådan lidt urolig når det er noget man ikk har prøvet før skal jeg stadig ringe der ind og fortælle dem det ?

Anmeld

14. marts 2010

Vial

Man kan altid ringe en gang for meget - det er straks værre at ringe en gang for lidt. Så se du bare at få ringet fødegangen op.

Har du ikke fået vejledning af jordemoder i, hvordan du skal forholde dig? Og hvordan en fødsel starter osv? Undrer mig lidt over, at du er så meget i tvivl. Kan da ikke være rigtigt, synes jeg.

Anmeld

14. marts 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Man kan altid ringe en gang for meget - det er straks værre at ringe en gang for lidt. Så se du bare at få ringet fødegangen op.

Har du ikke fået vejledning af jordemoder i, hvordan du skal forholde dig? Og hvordan en fødsel starter osv? Undrer mig lidt over, at du er så meget i tvivl. Kan da ikke være rigtigt, synes jeg.

Har ikk fået noget af vide om Slimproppen

Alt andet ved jeg, og har fået det Forklaret meget godt, så ved godt hvordan fødslen starter, undtaget li det her med slimproppen..

Anmeld

14. marts 2010

Maise

Anonym skriver:

Er i uge 36 Nååh okay, bliver bare sådan lidt urolig når det er noget man ikk har prøvet før skal jeg stadig ringe der ind og fortælle dem det ?

slimproppen går op til ca en uges tid før. Men ring lige derind og forhør dig. Det ville jeg gøre.

Anmeld

14. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Har ikk fået noget af vide om Slimproppen

Alt andet ved jeg, og har fået det Forklaret meget godt, så ved godt hvordan fødslen starter, undtaget li det her med slimproppen..

Prøv at søge på "slimprop" her på siden eller på google - så vil du se at det er en hel normal del af graviditeten... Lidt synd og ret sjusket at din læge eller jordmoder ikke har forklaret dig om den, så du nu bliver urolig...

Bedste hilsner

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.