Majastina skriver:
Der er nok ikke nogle universale tegn på at fødslen er nært forestående, desværre. Det ville bare være så rart, hvis man lige vidste, hvornår det blev, så man kan planlægge lidt. Jeg er planlægningsfreak, skal gerne vide ting lang tid i forvejen, så jeg kan have alting klar, og kan planlægge det hele til mindste detalje, så det er lidt svært slet ikke at vide noget. Hmmm, i bund og grund kunne det jo være at det hele gik igang lige om lidt, man ved det ikke. Det er vildt nok...
Ih, jeg har det helt ligesom dig! Jeg er 37+4, så det varer forhåbentlig heller ikke så længe, før det bliver min tur!
Men jeg må indrømme, at det er bare slet ikke nemt, ikke at vide hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå! Jeg ville ønske, at jeg kunne rydde op herhjemme, pakke tasken endeligt, tage bad osv. og være HELT klar til at det hele begynder - MEN sådan bliver det jo nok desværre ikke! 
Så vi må bare leve med usikkerheden og tage tingene som de kommer. Rigtig meget held og lykke - glæder mig til at høre om dit forløb, når det er overstået!
Nina
Anmeld