Hvordan havde I det i dagene op til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Mira0911

Jeg havde masser af veer i 4½ døgn, til fødslen gik rigtig igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Dictes mor

MoarJ skriver:

4½ døgn med veer!!! Hold da helt op, det var da voldsomt, hvordan søren kunne du dog klare det.

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

MoarJ skriver:

4½ døgn med veer!!! Hold da helt op, det var da voldsomt, hvordan søren kunne du dog klare det.

Anmeld

15. marts 2010

MyBaby

Majastina skriver:

Der er nok ikke nogle universale tegn på at fødslen er nært forestående, desværre. Det ville bare være så rart, hvis man lige vidste, hvornår det blev, så man kan planlægge lidt. Jeg er planlægningsfreak, skal gerne vide ting lang tid i forvejen, så jeg kan have alting klar, og kan planlægge det hele til mindste detalje, så det er lidt svært slet ikke at vide noget. Hmmm, i bund og grund kunne det jo være at det hele gik igang lige om lidt, man ved det ikke. Det er vildt nok...

Ih, jeg har det helt ligesom dig! Jeg er 37+4, så det varer forhåbentlig heller ikke så længe, før det bliver min tur!

Men jeg må indrømme, at det er bare slet ikke nemt, ikke at vide hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå! Jeg ville ønske, at jeg kunne rydde op herhjemme, pakke tasken endeligt, tage bad osv. og være HELT klar til at det hele begynder - MEN sådan bliver det jo nok desværre ikke!

Så vi må bare leve med usikkerheden og tage tingene som de kommer. Rigtig meget held og lykke - glæder mig til at høre om dit forløb, når det er overstået!

Nina

Anmeld

15. marts 2010

Bayze

Ja, det er sjovt som både graviditet og fødsel er en prøvelse for moderne kvinder der godt kan lide kontrol, forudsigelighed og planlægning!! Dér har skoen altså også trykket hos mig indtil nu, og når jeg tænker på fødslen og får lidt murren i maven, så er det da blandt andet fordi jeg ikke aner hvad jeg går ind til og "hvilke veje" fødslen kommer til at tage. det kan jeg ikke liiiiide...

Men jeg tror lige så godt vi kan vænne os til det, for jeg tror det samme kommer til at gøre sig gældende når babyerne er ankommet. Alt for meget er udenfor éns kontrol og med et spædbarn kan ting hvert fald svært planlægges, har jeg fået indtryk af. Måske det er en meget sund prøvelse.....:-)

Anmeld

15. marts 2010

December 27

tihi ville også ønske man havde lidt mere styr på hvilken dag det nu er

Synes alle de der tvetydige tegn er skide irriterende når de bare går i sig selv igen..

Ved mig har det trukket om i lænden de sidste på dage, og plukveerne kommer uden at jeg har gjort noget..

er 39+4 idag

OG GIDER IKKE MERE

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Majastina skriver:

Det var også bare sindsygt synes jeg... Jeg ringede flere gange til FG, og de sagde hele tiden at det var start fasen og at det var plukkeveer...

Dagen før jeg fødte, ringede jeg om aften og sagde, nu kunne jeg altså ikke holde til det mere.. Og de bed virkelig til...

Så kom jeg ind... :)

Anmeld

15. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

uha der skete meget..

tynd mave, kvalme, opkast... en masse ømme plukke veer. veer som kom og gik.. øm skamben, en trykkede foremmelse nedaf. ondt i det nederste af maven. lille manden var mindre aktiv, men maste nedaf.. hævede håder og fødder... der skete en masse..

held og lykke med fødslen..

knus fra karina

mor til nichlas 21 mdr og mathias 1½mdr

Anmeld

15. marts 2010

mortil(nichlasogmathias)

MoarJ skriver:

Det var også bare sindsygt synes jeg... Jeg ringede flere gange til FG, og de sagde hele tiden at det var start fasen og at det var plukkeveer...

Dagen før jeg fødte, ringede jeg om aften og sagde, nu kunne jeg altså ikke holde til det mere.. Og de bed virkelig til...

Så kom jeg ind...

puha føler med dig.. jeg gik også 4dage med veer, så kom jeg på fødegange og så lige et døgn mere med veer... det er sku hårdt.. men der kommer jo noget godt ud af det..

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

karina22 skriver:

puha føler med dig.. jeg gik også 4dage med veer, så kom jeg på fødegange og så lige et døgn mere med veer... det er sku hårdt.. men der kommer jo noget godt ud af det..

Ja det er jo det der gør... Man glemmer hurtigt smerterne igen... Synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.