Hvordan pudser I vinduer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Halbschön

Rikke skriver:

Jeg får altid striber på mine, så nu vil jeg gerne høre hvordan I gør.

I dette lækre solskinsvejr er det nemlig MEGET tydeligt at de trænger...

Hej Rikke,

her bruger vi en blanding af vinduesrens(det man sprøjter på, som også bruges til spejle osv) og så 3-dobbelt salmiakspiritus...

Har en blanding til at stå fast i skabet til at vaske vinduer i.. Og så bare på vinduerne og tørres efter med køkkenrulle.. Som en anden skriver, så altid når solen ikke er der, og gerne først på dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

malou

Smiler.... jeg ringer til min vindues pudser....- det er en luksus jeg har haft i mange år og ikke vil undvære..

Knus malou

Anmeld

7. oktober 2010

mmemme

Fandt lige et link på hvordan man kan pudse vinduer

http://hhh-vinduespudsning.dk/gorDetSelv.html

Anmeld

8. oktober 2010

Pena

Risen skriver:

hov mente selvfølgelig klud  

Øv troede ellers lige man bare skulle finde en Knud der ville pudse, og så ville det da være den allernemmeste måde. Sorry klokken er mange, så må man godt være lidt noller.

Anmeld

8. oktober 2010

oo

jeg bruger bare sådan noget vindues spray og så ALTID avispapir, det tar nemlig de der striber

Anmeld

8. oktober 2010

Sara_S

Tjuhl skriver:

jeg bruger bare sådan noget vindues spray og så ALTID avispapir, det tar nemlig de der striber

Uuuh hvor godt! Jeg troede jeg var den eneste der brugte avispapir til vinduerne! 

Vil bare lige tilføje at nogle gange så bruger jeg husholdningssprit i stedet for vinduespray... giver fuldstændig samme resultat, men er lidt billigere!  

Anmeld

8. oktober 2010

BabyStella!

Rikke skriver:

Jeg får altid striber på mine, så nu vil jeg gerne høre hvordan I gør.

I dette lækre solskinsvejr er det nemlig MEGET tydeligt at de trænger...

Bruger det billigste af det billigste vinduesrens; Clean. Jeg døjede oz selv med striber, og hader egentlig og vaske vinduer, men det her virker sgu! Så tørrer jeg af med en af de der microfiber klude, samt tørre efter med køkkenrulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.