Hvordan pudser I vinduer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg får altid striber på mine, så nu vil jeg gerne høre hvordan I gør.

I dette lækre solskinsvejr er det nemlig MEGET tydeligt at de trænger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

birgittemarie

Først vasker jeg dem med opvaskemiddel og så pudser jeg dem med avispapir. Hårdt og pibende til der ikke er mere fedt/sæbe/vand/striber tilbage. Det er den bedste metode, jeg har prøvet.

Anmeld

14. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

birgittemarie skriver:

Først vasker jeg dem med opvaskemiddel og så pudser jeg dem med avispapir. Hårdt og pibende til der ikke er mere fedt/sæbe/vand/striber tilbage. Det er den bedste metode, jeg har prøvet.

Fuldstændig enig i, at det er den bedste metode

Anmeld

14. marts 2010

louise8723

Du kan også putte lidt sprit i vandet..

Anmeld

14. marts 2010

Bom

Jeg har fået noget skum på dåse af min kæreste.. De bruger det til at pudse vinduere i bilerne, der hvor han arbejder..

Man sprayer det bare på, og så tørre man vinduet af med noget køkkenrulle.. Super nemt og ingen striber..

Tror måske man kan købe det ved T hansen eller så'n nogle steder hvor de sælger reserve dele til biler..

Anmeld

14. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Svaret er: hæld et skvat husholdnings sprit i.

Jeg har en lille spand med et lille sjat opvaskemiddel og sprit. og har ingen striper...

Anmeld

14. marts 2010

Fyn

Først afvasker jeg mine meget beskidte vinduer med varmt vand med lidt sæbe i....

Så tager jeg nogle rigtig gode klude specielt til formålet, og afvasker endnu engang bare med KUN varmt vand. Jeg tørrer dem også af i disse gode klude (jeg ved altså ikke hvad de hedder).

OG som sidste råd: Gør det aldrig i solskin. Jeg plejer at finde en overskyet dag og gøre det om morgenen, når vinduerne er kolde.

Ja, altså plejer og plejer....de bliver vasket en gang hvert halve år...

God arbejdslyst, C.

Anmeld

14. marts 2010

Risen

Kan varmt anbefale at bruge en avis istedet for en knud så sprøjter du bare en smule vinduesrens på vinduet og så bruger du bare en sammenkrøllet avis.. det er det bedste ! Mærkeligt nok

Anmeld

14. marts 2010

Tina2

Rikke skriver:

Jeg får altid striber på mine, så nu vil jeg gerne høre hvordan I gør.

I dette lækre solskinsvejr er det nemlig MEGET tydeligt at de trænger...

Hej Rikke, nu har vi jo rengørings- og vinduespudserfirma og min mand siger alm opvaskevand og så et skvæt salmiakspiritus ELLER sprit i.... Og så HUSK det skal være KOLDT vand :-)

Anmeld

14. marts 2010

Risen

Risen skriver:

Kan varmt anbefale at bruge en avis istedet for en knud så sprøjter du bare en smule vinduesrens på vinduet og så bruger du bare en sammenkrøllet avis.. det er det bedste ! Mærkeligt nok

hov mente selvfølgelig klud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.