38 + 2 og ondt i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Sara.

Skal jeg kontakte nogen i dag hvis jeg har ondt i hovedet? havde lidt ondt i maven igår men ikke noget slemt overhovedet..... Eller skal jeg bare vente og så snakke med jordemoderen om det i morgen hvor jeg har en tid?

Kan ikke huske hvor meget jeg skal være obs på det? mit blodtryk osv har været fint til alle tjek indtil videre....

Men i min første graviditet havde jeg de sidste 4 uger forhøjet blodtryk og fik afvide jeg sku være meget obs på hovedpine..

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Bavianis

Det synes jeg helt klart du skulle gøre - tag og ring til lægen! Han vil helt sikkert hive dig ind til en undersøgelse, og så kan I enten finde ud af at der skal gøres noget og så handle på det, eller det viser sig at alt er i den kønneste orden - og så kan du slappe af og ikke gå og bekymre dig:-)

Kærligst Susanne (jeg krydser fingre for at alt er OK)

Anmeld

14. marts 2010

Anne85

Pande hovedpine og smerter øverst i maven kan være symptomer på svangerskabsforgiftning... Så jeg syntes altså du sku ringe til vagtlægen

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

Tak for jeres svar....

Blev tjekket og har forhøjet blodtryk, men ellers så det fint ud... Skal dog til tjek hos min læge på torsdag.

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Tak for jeres svar....

Blev tjekket og har forhøjet blodtryk, men ellers så det fint ud... Skal dog til tjek hos min læge på torsdag.

Det har jeg aldrig hørt om før....! Så blev jeg det klogere!!!

Pas på dig selv og godt du er blevet undersøgt!!

Mange kærlige hilsner fra Lisbeth

p.s. Er VILDT misundeligt på, at alle jer århuspiger skal mødes, snøft! Boede jo selv i Århus indtil august sidste år. Ville gerne have været med. Men sådan er det jo... :-)

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Det har jeg aldrig hørt om før....! Så blev jeg det klogere!!!

Pas på dig selv og godt du er blevet undersøgt!!

Mange kærlige hilsner fra Lisbeth

p.s. Er VILDT misundeligt på, at alle jer århuspiger skal mødes, snøft! Boede jo selv i Århus indtil august sidste år. Ville gerne have været med. Men sådan er det jo... :-)

tak for det Lisbeth

Jeg det må jeg... Fik afvide at jeg sku være meget obs på andre signaler og ringe til fødegangen hvis jeg er i tvivl, og ellers slappe en masse af....

håbede babys hoved stod fast.. men øv bøv den kan stadig rokkes med... men vender dog den helt rigtige vej.

Hvad med dig er du så småt ved at gå i fødsel? /være klar? Du har jo termin i morgen... hvor vildt!

Håber din fødsel kommer til at gå godt! Glæder mig til at læse smiler

Ja jeg kunne så desværre ikke mødes alligevel, men vil rigtig gerne en anden gang!

Knus fra Sara

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

tak for det Lisbeth

Jeg det må jeg... Fik afvide at jeg sku være meget obs på andre signaler og ringe til fødegangen hvis jeg er i tvivl, og ellers slappe en masse af....

håbede babys hoved stod fast.. men øv bøv den kan stadig rokkes med... men vender dog den helt rigtige vej.

Hvad med dig er du så småt ved at gå i fødsel? /være klar? Du har jo termin i morgen... hvor vildt!

Håber din fødsel kommer til at gå godt! Glæder mig til at læse smiler

Ja jeg kunne så desværre ikke mødes alligevel, men vil rigtig gerne en anden gang!

Knus fra Sara

Øv du ikke kunne mødes med de andre :-( Ja du må med en anden gang.

Hmm....har været helt nede over, at jeg ikke er i nærheden af at føde trods termin i morgen. Alle dem jeg kender hernede HAR født, og de går bare og venter på mig.... så det har påvirket mig en del  Er lidt hormonella i dag, tror jeg....! Hmm...din lille trold kommer nok også snart til at stå fast. Bare vent :-) Min har gjort det længe...men derfor kan det sagtens tage lang tid endnu. Suk!!

Klar? Jeg er så klar som man kan blive, men gider ikke længere tænke over hvornår det kommer....nok lidt i protest. Jeg håber også, at du er ved at blive klar. :-) 

Glæder mig til at følge dig også!!!!!

Kærligst Lisbeth

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Øv du ikke kunne mødes med de andre :-( Ja du må med en anden gang.

Hmm....har været helt nede over, at jeg ikke er i nærheden af at føde trods termin i morgen. Alle dem jeg kender hernede HAR født, og de går bare og venter på mig.... så det har påvirket mig en del  Er lidt hormonella i dag, tror jeg....! Hmm...din lille trold kommer nok også snart til at stå fast. Bare vent :-) Min har gjort det længe...men derfor kan det sagtens tage lang tid endnu. Suk!!

Klar? Jeg er så klar som man kan blive, men gider ikke længere tænke over hvornår det kommer....nok lidt i protest. Jeg håber også, at du er ved at blive klar. :-) 

Glæder mig til at følge dig også!!!!!

Kærligst Lisbeth

Det kan jeg godt forstå.... der sker et eller andet når man når sin terminsdag og ikke har født... jeg blev lige pludselig så sur når folk spurgte til mig osv....

Og det også helt i orden at du har det sådan synes jeg så må du brokke dig lidt her på baby.dk

Knus og tanker her fra... Jeg ønsker dig held og lykke!! Du skal nok snart få din baby i armene. Skønt!

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Det kan jeg godt forstå.... der sker et eller andet når man når sin terminsdag og ikke har født... jeg blev lige pludselig så sur når folk spurgte til mig osv....

Og det også helt i orden at du har det sådan synes jeg så må du brokke dig lidt her på baby.dk

Knus og tanker her fra... Jeg ønsker dig held og lykke!! Du skal nok snart få din baby i armene. Skønt!

Det er nok ikke så meget brok - jeg vil nærmere kalde det YNK fra min side, desværre!! For dælen hvor bliver man da ynkelig, bare fordi hormonerne fiser rundt i kroppen. Men tak for forståelsen :-)

Skriver herinde, når hun er kommet til verden........engang!! Man har vel ikke hørt om, at de bliver derinde for altid, vel?? 

KH Lisbeth

Anmeld

15. marts 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Det er nok ikke så meget brok - jeg vil nærmere kalde det YNK fra min side, desværre!! For dælen hvor bliver man da ynkelig, bare fordi hormonerne fiser rundt i kroppen. Men tak for forståelsen :-)

Skriver herinde, når hun er kommet til verden........engang!! Man har vel ikke hørt om, at de bliver derinde for altid, vel?? 

KH Lisbeth

Ynk er nok også et mere passende ord smiler.

Nej har aldrig hørt om babyer der har valgt at blive i maven for evigt.... men babyer der er blevet tvunget ud...

Meeeeeen jeg gætter på at du føder uge 40+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.