plastic operationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Sabina & Simone

Eva skriver:

Kender jeg godt...) synes nu du skrev det helt fint

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Der er to grupper af mennesker, tror jeg...der er dem(gerne de helt unge kvinder) som vil leve op til et helt forkert og kunstigt billede af hvordan kvinder skal se ud, som tror at lykken er i hvor store bryster der er og hvor perfekt det hele skal se ud og som vel egentlig slet ikke har fundet sig selv rigtigt endnu...skønhedsoperationer ville jeg kalde dem...for de ønsker bare at blive flottere og flottere og mere og mere perfekte. Og de oplever så bare at de ikke bliver gladere eller lykkeligere....hvis det er så kan man læse så mange tråde inde på mylooks om disse virkelig smukke kvinder som bare ikke blver tilfredse.

Så er der den anden gruppe, som egentlig bare retter på det der er ødelagt/bygger , feks løfter øjenlåg for at kunne se ud, får ordnet det feks overvægt eller graviditet, ulykker eller noget fjerde har ødelagt. Det vil jeg ikke kalde for skønhedsoperationer, da jeg ikke mener at skønhed er målet....målet er at rette det der er smadret...

Der er jo absolut intet nyt i at kvinder er forfængelige og går op i deres ydre, sådan har det været så længe man kan se tilbage i tiden, midlerne for at opnå målet er bare rykket...og om man er til store læber eller små bryster, det er vel bare et spørgsmål om smag. Og så tror jeg kun man lægger mærke til de ekstreme tilfælde, mange får rettet noget ved sig uden andre ved det og uden de fortæller det, da jeg tror der er en del fordomme og tabu omkring emnet...man bliver let sat i bås. Selv har jeg dog kun oplevet forståelse og jeg har været helt åben om det, og ved det har givet mange kvinder lysten til at ændre noget ved det de føler er blevet ødelagt. og det er da godt...hvorfor ikke gøre noget for sig selv....tatoveringer, hårfarve eller faste bryster...det handler vel i bund og grund om det samme..

Jeg er helt enig i det med de to grupper.... Helt unge piger vil leve op til noget i rigtig mange tilfælde....

Jeg fik fedtsuget mine yder- og inderlår i 2002 inden jeg fik børn... De "puder" under min røv og at lårene gik sammen inderst har generet mig voldsomt i mange år.... Fik kun fjernet 1000 ml, men det gjorde bare alt! Jeg er SÅ glad for jeg fik det fjort. Jeg har lange slanke ben og jeg kan stadig kigge på lårene i spejlet nu og tænke "kæft det var godt jeg gjorde det" for nu passer mine slanke lår til resten af kroppen og gør mine lange ben endnu længere:-)

Jeg har født to børn og er gravid med det 3. Før jeg fik børn havde jeg en B-skål og den sad bare lige i skabet  Jeg var superglad for dem selvom de ikke var så store:-)

Under 1. graviditet gik jeg fra B til E og ned i en C efter endt amning....

2. graviditet- fra C til en F-skål og ned i en C igen.... Selvom de ikke hænger vildt meget, så er jeg bare slet ikke tilfreds med dem mere, var SÅ glad for dem før, og nu er de der bare (eller ikke lige pt hvor de sidder supergodt fordi jeg er gravid, ha ha) men ellers.....

Så jeg overvejer faktisk ret kraftigt at få dem lavet efter jeg har født og ammet.... Jeg har altid været glad for mine bryster, så jeg synes det er rigtig træls at jeg ikke er det mere..... Så hvorfor ikke lave dem, når man kan?

Ydermere har jeg fået lidt "håndtag" i siderne, og de er først kommet efter 2. graviditet, og selvom jeg tog rigtig mange kg på begge gange har jeg tabt det hele igen, men håndtagene er blevet siddende.... Dem kunne jeg faktisk godt tænke mig at slippe af med, men det er ikke en afgørende ting, synes bare det ser SÅ træls ud bagfra når man har jeans på.... De fremhæver det, synes jeg... Ikke at det er vildt meget jeg har, men alligevel

Har været ret heldig med min mave begge gange til trods for enorm vægtstigning i begge graviditeter. Nul strækmærker eller hængemaver, så spændende om det også bliver sådan denne gang, det håber jeg!!!! Min skræk er strækmærker!

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeg er helt enig i det med de to grupper.... Helt unge piger vil leve op til noget i rigtig mange tilfælde....

Jeg fik fedtsuget mine yder- og inderlår i 2002 inden jeg fik børn... De "puder" under min røv og at lårene gik sammen inderst har generet mig voldsomt i mange år.... Fik kun fjernet 1000 ml, men det gjorde bare alt! Jeg er SÅ glad for jeg fik det fjort. Jeg har lange slanke ben og jeg kan stadig kigge på lårene i spejlet nu og tænke "kæft det var godt jeg gjorde det" for nu passer mine slanke lår til resten af kroppen og gør mine lange ben endnu længere:-)

Jeg har født to børn og er gravid med det 3. Før jeg fik børn havde jeg en B-skål og den sad bare lige i skabet  Jeg var superglad for dem selvom de ikke var så store:-)

Under 1. graviditet gik jeg fra B til E og ned i en C efter endt amning....

2. graviditet- fra C til en F-skål og ned i en C igen.... Selvom de ikke hænger vildt meget, så er jeg bare slet ikke tilfreds med dem mere, var SÅ glad for dem før, og nu er de der bare (eller ikke lige pt hvor de sidder supergodt fordi jeg er gravid, ha ha) men ellers.....

Så jeg overvejer faktisk ret kraftigt at få dem lavet efter jeg har født og ammet.... Jeg har altid været glad for mine bryster, så jeg synes det er rigtig træls at jeg ikke er det mere..... Så hvorfor ikke lave dem, når man kan?

Ydermere har jeg fået lidt "håndtag" i siderne, og de er først kommet efter 2. graviditet, og selvom jeg tog rigtig mange kg på begge gange har jeg tabt det hele igen, men håndtagene er blevet siddende.... Dem kunne jeg faktisk godt tænke mig at slippe af med, men det er ikke en afgørende ting, synes bare det ser SÅ træls ud bagfra når man har jeans på.... De fremhæver det, synes jeg... Ikke at det er vildt meget jeg har, men alligevel

Har været ret heldig med min mave begge gange til trods for enorm vægtstigning i begge graviditeter. Nul strækmærker eller hængemaver, så spændende om det også bliver sådan denne gang, det håber jeg!!!! Min skræk er strækmærker!

Kan godt forstå dig...nu når man ved hvordan det har været

Jeg skal så snart eksamens stress har lagt sig lige have taget det sidste på mine yderlår og så er jeg vidst ved at være der for denne gang, men mon ikke der er dag kommer noget andet, det tror jeg desværre..

Knus og god dag...

Anmeld

14. marts 2010

Corn

Eva skriver:

Jeg skal så snart eksamens stress har lagt sig lige have taget det sidste på mine yderlår og så er jeg vidst ved at være der for denne gang, men mon ikke der er dag kommer noget andet, det tror jeg desværre..

Knus og god dag...

Kunne forestille mig, at det er lidt afhængighedsskabende... at man så liiiige finder en anden ting at ændre... og så en anden...

Ligesom dengang man var tilfreds med en klipning, så blev det klip og en farve, så klip og farve og en slags refleks, så, så, så  

Maybe I'm wrong, men sådan tror jeg, jeg er

Men jeg synes det er helt fint at det er muligt, tror ski bare aldrig jeg kan/skal starte, for jeg kunne nok blive ved.

Så tager vi det, som det hænger

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Nej, det er ikke min opfattelse eller oplevelse...grunden til jeg ved jeg engang ska under kniben igen, er at mine øjne er som min mors og morfars og en del fra den familie og de ender med ikke at kunne se ud af øjnene pga de øvre øjenlåg.

Igen så er der jo forskel på at ændre ødelagt og bare forskønne.... i hvert fald er det sådan jeg ser på det. Da jeg fik hægtet mine bryster op havde jeg ikke en idé om at de blev smukke, men bare at de ikke var så lange at det var generende og hæmmede mig. Men igen, så tror jeg faktisk de fleste kan se der er en forskel på at rette op på det overvægt har smadret og så bare at rette fordi man ikke lige synes det er perfekt nok det man har..

Jeg er meget tilfreds med mig som jeg er og især når jeg får dyrket den motion jeg skal og det er jo ikke fordi jeg på nogen måde er perfekt, men jeg er som jeg er.. og hende er jeg glad for.

Knus Eva..

Macaab skriver:

Kunne forestille mig, at det er lidt afhængighedsskabende... at man så liiiige finder en anden ting at ændre... og så en anden...

Ligesom dengang man var tilfreds med en klipning, så blev det klip og en farve, så klip og farve og en slags refleks, så, så, så  

Maybe I'm wrong, men sådan tror jeg, jeg er

Men jeg synes det er helt fint at det er muligt, tror ski bare aldrig jeg kan/skal starte, for jeg kunne nok blive ved.

Så tager vi det, som det hænger

Anmeld

14. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Knus og god dag...

Ja, det bli'r da dejligt lige at få taget det sidste, så det er som det skal være:-)

Jeg skal i hvert fald i første omgang ha' lavet babserne og vil nok lige høre hvad det koster at få taget de "håndtag" i samme omgang...

Aner jo ikke hvordan min mave bli'r efter denne graviditet, det må vi se på til den tid;o)

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja, det bli'r da dejligt lige at få taget det sidste, så det er som det skal være:-)

Jeg skal i hvert fald i første omgang ha' lavet babserne og vil nok lige høre hvad det koster at få taget de "håndtag" i samme omgang...

Aner jo ikke hvordan min mave bli'r efter denne graviditet, det må vi se på til den tid;o)

Tror ikke du skal bekymre dig om maven, når den har været fin efter de to andre, så sker der ikke noget den her gang, det er jeg sikker på..

Glæder moig til at se før efter når du engang når dertil...nu skal du jo lige nyde at være gravid.. skønt..

Knus...

Anmeld

14. marts 2010

B&J

Jeg forstår godt de kvinder der vil ha fjernet store bryster eller arme lår osv mennn der er jo også en grænse.... også ok hvis en pige bruger en a skål og vil have dem lidt større men som sagt der er sku grænser....

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

B&J skriver:

Jeg forstår godt de kvinder der vil ha fjernet store bryster eller arme lår osv mennn der er jo også en grænse.... også ok hvis en pige bruger en a skål og vil have dem lidt større men som sagt der er sku grænser....

Præcis...alt kan misbruges og overdrives...det smukkeste er det der laves hvor ingen nogensinde vil se det er lavet..

Anmeld

14. marts 2010

B&J

nemlig... for nogle har behov for at få det fjernet især hvis man har tabt sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.