plastic operationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

guldmønt

Hvad er det der gør at nogle vælger at få lavet store bryster,fetsugning,sprøjtet pølsegift i huden omkring læberne og ved øjenene.Hvorfor er kvinder generel aldrig helt tilfreds med deres krop/udseende og hvornår er det nok ?? efter anden eller syvende plastic operation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Lady Marion <3

For nogle ringe selvværd .

Nogle trænger til lidt fornyelse ,  Grænsen for mig går ved at noget skal puttes ind i min krop

Anmeld

13. marts 2010

guldmønt

Muffi . skriver:

Nogle trænger til lidt fornyelse ,  Grænsen for mig går ved at noget skal puttes ind i min krop

jeg er helt enig tror også det er lavt selvværd

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Tror ikke altid at det er pga lavt selvværd...

Man kvinder gør det som en gave til sig selv... Nogle går ud og køber nyt tøj, andre køber nye bryster... Og jeg synes det er fedt at kvinder gør den slags for sig selv... Mange lever en travl hverdag og har måske ikke tid til så meget selvforkælelse og derfor sker det at kroppen går i forfald... Og når de så indser at de ikke ser ud som de gjorde før, så er det at der skal ske en forandring... Nogle får rekontrueret fx et bryst pga kræft...

Andre kvinder gør det pga vægttab... Det er jo en kendsgerning at hvis man har vejet rigtigt meget og har tabt sig hurtigt, så følger den ydre del af kroppen ikke med og derfor kan en operation være nødvendig...

Jeg synes det er helt okay at kvinder vælger operation hvis det er det der føles rigtigt for dem...

Knus Sabina - som ikke selv turde ligge sig under kniven...

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Der er to grupper af mennesker, tror jeg...der er dem(gerne de helt unge kvinder) som vil leve op til et helt forkert og kunstigt billede af hvordan kvinder skal se ud, som tror at lykken er i hvor store bryster der er og hvor perfekt det hele skal se ud og som vel egentlig slet ikke har fundet sig selv rigtigt endnu...skønhedsoperationer ville jeg kalde dem...for de ønsker bare at blive flottere og flottere og mere og mere perfekte. Og de oplever så bare at de ikke bliver gladere eller lykkeligere....hvis det er så kan man læse så mange tråde inde på mylooks om disse virkelig smukke kvinder som bare ikke blver tilfredse.

Så er der den anden gruppe, som egentlig bare retter på det der er ødelagt/bygger , feks løfter øjenlåg for at kunne se ud, får ordnet det feks overvægt eller graviditet, ulykker eller noget fjerde har ødelagt. Det vil jeg ikke kalde for skønhedsoperationer, da jeg ikke mener at skønhed er målet....målet er at rette det der er smadret...

Der er jo absolut intet nyt i at kvinder er forfængelige og går op i deres ydre, sådan har det været så længe man kan se tilbage i tiden, midlerne for at opnå målet er bare rykket...og om man er til store læber eller små bryster, det er vel bare et spørgsmål om smag. Og så tror jeg kun man lægger mærke til de ekstreme tilfælde, mange får rettet noget ved sig uden andre ved det og uden de fortæller det, da jeg tror der er en del fordomme og tabu omkring emnet...man bliver let sat i bås. Selv har jeg dog kun oplevet forståelse og jeg har været helt åben om det, og ved det har givet mange kvinder lysten til at ændre noget ved det de føler er blevet ødelagt. og det er da godt...hvorfor ikke gøre noget for sig selv....tatoveringer, hårfarve eller faste bryster...det handler vel i bund og grund om det samme..

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Ja, den grænse har jeg også...men jeg tænker også det er nemt at have en sådan grænse, når man rent faktisk har bryster...var jeg flad som en mand, så tror jeg faktisk jeg ville have det rigtig skidt med det..

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Eva skriver:

Der er to grupper af mennesker, tror jeg...der er dem(gerne de helt unge kvinder) som vil leve op til et helt forkert og kunstigt billede af hvordan kvinder skal se ud, som tror at lykken er i hvor store bryster der er og hvor perfekt det hele skal se ud og som vel egentlig slet ikke har fundet sig selv rigtigt endnu...skønhedsoperationer ville jeg kalde dem...for de ønsker bare at blive flottere og flottere og mere og mere perfekte. Og de oplever så bare at de ikke bliver gladere eller lykkeligere....hvis det er så kan man læse så mange tråde inde på mylooks om disse virkelig smukke kvinder som bare ikke blver tilfredse.

Så er der den anden gruppe, som egentlig bare retter på det der er ødelagt/bygger , feks løfter øjenlåg for at kunne se ud, får ordnet det feks overvægt eller graviditet, ulykker eller noget fjerde har ødelagt. Det vil jeg ikke kalde for skønhedsoperationer, da jeg ikke mener at skønhed er målet....målet er at rette det der er smadret...

Der er jo absolut intet nyt i at kvinder er forfængelige og går op i deres ydre, sådan har det været så længe man kan se tilbage i tiden, midlerne for at opnå målet er bare rykket...og om man er til store læber eller små bryster, det er vel bare et spørgsmål om smag. Og så tror jeg kun man lægger mærke til de ekstreme tilfælde, mange får rettet noget ved sig uden andre ved det og uden de fortæller det, da jeg tror der er en del fordomme og tabu omkring emnet...man bliver let sat i bås. Selv har jeg dog kun oplevet forståelse og jeg har været helt åben om det, og ved det har givet mange kvinder lysten til at ændre noget ved det de føler er blevet ødelagt. og det er da godt...hvorfor ikke gøre noget for sig selv....tatoveringer, hårfarve eller faste bryster...det handler vel i bund og grund om det samme..

Hehe... Du fik så sagt det jeg mente... Bare på en mere raffineret måde...

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Sabina & Simone skriver:

Hehe... Du fik så sagt det jeg mente... Bare på en mere raffineret måde...

hihi...dejligt vi er enige...

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Eva skriver:

hihi...dejligt vi er enige...

Det er vi... Er bare svært at få udtrykt sig rigtigt uden at lyde negativ overfor trådstarter, når man ikke selv har prøvet det... Men stadig vil forsvare det...

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Sabina & Simone skriver:

Det er vi... Er bare svært at få udtrykt sig rigtigt uden at lyde negativ overfor trådstarter, når man ikke selv har prøvet det... Men stadig vil forsvare det...

Kender jeg godt...) synes nu du skrev det helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.