Forstår ikke denne besked..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Ok - sikke et tilfælde, så....

Okay  Det er du da velkommen til at synes.. men så ville jeg da ikke behøves at være anonym for jeg mener da at det andet indlæg var en der var registreret ved navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Ok - sikke et tilfælde, så....

Næ hov nu kan jeg se at det også er anonym.. men det må så være en anden for det er ikke mig..

Anmeld

13. marts 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Efter en dejlig aften med et vennepar som også har børn skriver kvinden en sms til mig:

Yes! .... opførte sig ekesmplarisk idag og Mille var den der slog og skubbede. Hvor var det dejligt at det for en gangs skyld ikke var vores barn der skulle skældes ud

Jeg forstår ikke hvorfor man skriver sådan en besked ud af det blå? Vi har slet ikke talt om hans opførsel?

Tror ikke den skal forståes i en ond mening overhovedt. Tror mere det er ros til hendes barn, bare formuleret på en træls måde

Anmeld

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Nu fik jeg snakket med hende og hun mente det ikke ondt. Hun var bare så glad for, at efter så mange gange hvor hendes barn var den der slog så var det endelig ikke hendes. For når det er andres børn så tænker man nå ja eller måske dårlig opdragelse men ¨når det er ens eget så har man det ikke godt med det. Og hun var bare så glad for, at hendes dreng ikke var sur idag. Tak for alle de der sagde jeg skulle snakke med hende. Jeg synes det var dejligt at nogen kunne sige jeg skulle spørge i stedet for at tænke, tak

Anmeld

13. marts 2010

Cris

Tja, nogle gang tænker folk alt for meget om hver eneste prut deres børn slår...   Jeg synes, at du skal bare slette beskeden og glemme det hele og bare være glad, at du nyder vennerne uden at skulle konkurrere på børnenes opførsel...

Anmeld

13. marts 2010

Cris

Anonym skriver:

Nu fik jeg snakket med hende og hun mente det ikke ondt. Hun var bare så glad for, at efter så mange gange hvor hendes barn var den der slog så var det endelig ikke hendes. For når det er andres børn så tænker man nå ja eller måske dårlig opdragelse men ¨når det er ens eget så har man det ikke godt med det. Og hun var bare så glad for, at hendes dreng ikke var sur idag. Tak for alle de der sagde jeg skulle snakke med hende. Jeg synes det var dejligt at nogen kunne sige jeg skulle spørge i stedet for at tænke, tak

Nå nu har jeg lige læst denne. Men godt du snakkede med hende og ikke har gemt følelser inde i din mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.