Forstår ikke denne besked..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Anonym trådstarter

Efter en dejlig aften med et vennepar som også har børn skriver kvinden en sms til mig:

Yes! .... opførte sig ekesmplarisk idag og Mille var den der slog og skubbede. Hvor var det dejligt at det for en gangs skyld ikke var vores barn der skulle skældes ud

Jeg forstår ikke hvorfor man skriver sådan en besked ud af det blå? Vi har slet ikke talt om hans opførsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

CS

Hmmmm det var da også en lidt mystisk besked!! Kan du ikke spørge afsenderen hvad det lige præcis er hun mener.... tænker mere man kan jo hurtigt komme til at digte en laaaang historie inde i sit hoved.

Men mystisk besked

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Underlig besked... Det synes jeg ikke man kan skrive...

Har du spurgt afsenderen om, hvad der menes med det?

Anmeld

13. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da en fejl - den besked var sikkert ikke til dig

Anmeld

13. marts 2010

baby2010

Hm var den mon til dig? Er den sendt forkert? Ej, jeg fatter det ikke - hvis jeg var dig ville jeg ringe og spørge i stedet for at spekulere. Du kan jo sige det, som det er: at du ikke helt forstod hvad der stod i sms'en og om hun ikke vil være sød at forklare/uddybe 

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Går ud fra det er dig der der har oprettet den anden tråd med veninden der har et barn der ½ år yngre en dit...?

Skriver hun ikke sådan fordi I tidligere har snakket om at hendes slår og så er hun bare glad for han ikke gjorde det denne gang!?!?

Anmeld

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Underlig besked... Det synes jeg ikke man kan skrive...

Har du spurgt afsenderen om, hvad der menes med det?

Hmmmm det var da også en lidt mystisk besked!! Kan du ikke spørge afsenderen hvad det lige præcis er hun mener.... tænker mere man kan jo hurtigt komme til at digte en laaaang historie inde i sit hoved.

Men mystisk besked

Min mand mener at hun bare har været så glad over at denne gang det ikke var deres barn der var den der lavede ballade. For hendes knægt er bare en rod og har ingen hæmninger. Men samtidig så føler jeg bare at hun hoverer. Og det kan jeg slet ikke forstå.

Anmeld

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Går ud fra det er dig der der har oprettet den anden tråd med veninden der har et barn der ½ år yngre en dit...?

Skriver hun ikke sådan fordi I tidligere har snakket om at hendes slår og så er hun bare glad for han ikke gjorde det denne gang!?!?

Nej det var ikke mig men læste godt den tråd.

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Efter en dejlig aften med et vennepar som også har børn skriver kvinden en sms til mig:

Yes! .... opførte sig ekesmplarisk idag og Mille var den der slog og skubbede. Hvor var det dejligt at det for en gangs skyld ikke var vores barn der skulle skældes ud

Jeg forstår ikke hvorfor man skriver sådan en besked ud af det blå? Vi har slet ikke talt om hans opførsel?

Den var sendt forkert   Den skulle aldrig have været end hos dig hi hi har vi ikke alle prøvet det at sende det til den man reelt skriver om

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Anonym skriver:

Nej det var ikke mig men læste godt den tråd.

Ok - sikke et tilfælde, så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.