Slimprop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Corn

LouiseLarsen skriver:

Fødte du 36+0??

Jaa, og sidst jeg blev scannet fik vi afvide at han er en rigtig god stor dreng, såå... Kæresten har lige sagt vi skal ud og gå en laaaaaaaaaaaaaaaang tur, hehe.....

Jamen jeg gik en tur ved stranden 35+6, vandet gik ved 23-tiden om aftenen og han er så født ved 6-7 tiden 36+0...

Ud og trav... Off you go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mussen2

Min gik af to omgange: dagen før og to dage før jeg fødte.

Jeg fødte 40+1

Pøj pøj

Anmeld

13. marts 2010

CamillaKa

Min gik 2 dage før jeg fødte. Jeg fødte 39+4.

Anmeld

13. marts 2010

MaleneG

Min slimprop gik 39+4 og jeg fødte 40+4

Anmeld

13. marts 2010

Laulund87

min slimprop gik dagen før jeg fødte og jeg var 38+6

Anmeld

13. marts 2010

CS

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Vi gik lige ude i Bilka nu her, og jeg havde en masse jag ned i mit underlig. Da vi så kommer ud i bilen fik jeg pludselig følelsen af at jeg bare skulle tisse, så bedte andreas om at skynde sig hjem... Kommer så hjem, men det eneste der kom ud var lidt væske/tis og noget som ligede en klat snot, som hang sammen i en tråd...

Med Nicklas oplevede jeg ikke slimproppen gå, så ringede til Fg for at forhøre mig, og hun sagde at det helt sikkert var slimproppen som var gået, og at der godt kunne komme mere....

Jeg er idag 36+0 uger henne, så man vil ikke stoppe fødslen hv is den går i gang nu. Jeg har den sidste uge haft vild mange plukveer og jag i underlivet, så er spændt på hvad weekenden bringer...

Hvor lang tid gik der ved jer fra jeres slimprop gik og til i gik i fødsel??

Hmmm ja efter som jeg er førstegangs kommende mor, så aner jeg slet ikke hvad jeg skal svare - men kan jo høre på alle de andre svar, at der kunne være noget under opsejling  så det er da spændende. Held og lykke med det hel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.