Slimprop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Vi gik lige ude i Bilka nu her, og jeg havde en masse jag ned i mit underlig. Da vi så kommer ud i bilen fik jeg pludselig følelsen af at jeg bare skulle tisse, så bedte andreas om at skynde sig hjem... Kommer så hjem, men det eneste der kom ud var lidt væske/tis og noget som ligede en klat snot, som hang sammen i en tråd...

Med Nicklas oplevede jeg ikke slimproppen gå, så ringede til Fg for at forhøre mig, og hun sagde at det helt sikkert var slimproppen som var gået, og at der godt kunne komme mere....

Jeg er idag 36+0 uger henne, så man vil ikke stoppe fødslen hv is den går i gang nu. Jeg har den sidste uge haft vild mange plukveer og jag i underlivet, så er spændt på hvad weekenden bringer...

Hvor lang tid gik der ved jer fra jeres slimprop gik og til i gik i fødsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Corn

slimproppen kan gå en del tid før...

Men som mor til en 36+0 dreng, så er det da bare igang med dig

Anmeld

13. marts 2010

Koen.

hejsa..

Jeg spurgte min jordmoder sidst jeg var afsted om hvornår slimproppen evt. kom og hun sage at den sagtens kunne komme op til 6 uger før fødslen men er første gangs gravid så kan ikke rigtig svare på spørgsmålet

Men spændende om det er ved at være tid for dig.

Tanja 35 + 0

Anmeld

13. marts 2010

LouiseNielsen

Macaab skriver:

slimproppen kan gå en del tid før...

Men som mor til en 36+0 dreng, så er det da bare igang med dig

Fødte du 36+0??

Jaa, og sidst jeg blev scannet fik vi afvide at han er en rigtig god stor dreng, såå... Kæresten har lige sagt vi skal ud og gå en laaaaaaaaaaaaaaaang tur, hehe.....

Anmeld

13. marts 2010

LouiseNielsen

lillespurv19 skriver:

hejsa..

Jeg spurgte min jordmoder sidst jeg var afsted om hvornår slimproppen evt. kom og hun sage at den sagtens kunne komme op til 6 uger før fødslen men er første gangs gravid så kan ikke rigtig svare på spørgsmålet

Men spændende om det er ved at være tid for dig.

Tanja 35 + 0

Sagde hende jeg snakkede med også, men hun sagde så at når jeg også har så mange plukveer osv såå kunne det godt tyde på der ikke gik vild længe, men hun turde selvfølgelig ik love mig noget....

Anmeld

13. marts 2010

Koen.

LouiseLarsen skriver:

Sagde hende jeg snakkede med også, men hun sagde så at når jeg også har så mange plukveer osv såå kunne det godt tyde på der ikke gik vild længe, men hun turde selvfølgelig ik love mig noget....

uhh jamen så kan det da godt være det snart er op over, held og lykke

Anmeld

13. marts 2010

9510

Min slimprop gik søndag morgen og Oliver er født natten til mandag 0043

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Vi gik lige ude i Bilka nu her, og jeg havde en masse jag ned i mit underlig. Da vi så kommer ud i bilen fik jeg pludselig følelsen af at jeg bare skulle tisse, så bedte andreas om at skynde sig hjem... Kommer så hjem, men det eneste der kom ud var lidt væske/tis og noget som ligede en klat snot, som hang sammen i en tråd...

Med Nicklas oplevede jeg ikke slimproppen gå, så ringede til Fg for at forhøre mig, og hun sagde at det helt sikkert var slimproppen som var gået, og at der godt kunne komme mere....

Jeg er idag 36+0 uger henne, så man vil ikke stoppe fødslen hv is den går i gang nu. Jeg har den sidste uge haft vild mange plukveer og jag i underlivet, så er spændt på hvad weekenden bringer...

Hvor lang tid gik der ved jer fra jeres slimprop gik og til i gik i fødsel??

Hej,

min slimprop gik af flere omgange. Første gang i 36+1. Jeg havde enormt mange plukveer, og troede flere gange at nu skete det.. Men nej, jeg måtte sættes igang og fødte 42+1.

Knus

Anmeld

13. marts 2010

Ox.

Min gik 5 uger før jeg fødte ca, og det var også ligesom "snot med tråde" mums lækkert Men sådan var det nu engang .. fik tegnblødning 2 dage før jeg fødte, og dagen før blødte jeg rigtig rigtig meget ..

Anmeld

13. marts 2010

Berg

Jeg mener at der gik en uge fra slimproppen gik til jeg fødte. Det var dog 39+0 og jeg fødte 40+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.