Må jeg se jeres badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

TbCp

karina1980 skriver:

vores er simpelthen delt op i 2, så vi har bad og toilet adskilt, det er simpelthen så rart ikke at skulle i bad når der har været en ude og stor skide

men vi har en brusekabine med højkant, og så en plastikpose rundt om risten, så er der så begge unger kan komme i badekar det er så skide smart, men nok ikke helt ideen med den høje kant

kan da prøve at tage et billed af det hvis jeg kan

Jo jeg vil meget gerne se det... kunne være fint med høj kant  på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

karina1980

det ikke verdens mest moderne bad og toilet, men det fungere, og så står det på listen over de ting der skal renoveres inden for 3 år

men de 2 første er så af baderummet inkl. rod og de 2 næste er så af toilettet.

havde faktisk en gang en dreng på besøg som spurgte om vi aldrig gik i bad, siden vi ingen bruser havde så måtte jeg jo vise ham at vi havde et rum kun til at gå i bad i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

6800

Her er vores badeværelse...det er ca 1 ½ år siden vi lavede det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Tut skriver:

Du må godt se vores.

Det er ikke så stort, men det er funktionelt

Det ser helt hyggeligt ud!

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

karina1980 skriver:

det ikke verdens mest moderne bad og toilet, men det fungere, og så står det på listen over de ting der skal renoveres inden for 3 år

men de 2 første er så af baderummet inkl. rod og de 2 næste er så af toilettet.

havde faktisk en gang en dreng på besøg som spurgte om vi aldrig gik i bad, siden vi ingen bruser havde så måtte jeg jo vise ham at vi havde et rum kun til at gå i bad i

Nå ja det var faktisk smart med den høje kant! Det kommer helt sikkert med i overvejelserne!

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

6800 skriver:

Her er vores badeværelse...det er ca 1 ½ år siden vi lavede det...

Det er rigtig fedt!

Jeg vil gerne have en håndvask i den stil der og bordpladen er rigtig fed... den ligner den vi har på i vores nye køkken, kunne måske være meget "fedt" med et "gennemgående tema"

Anmeld

13. marts 2010

karina1980

TbCp skriver:

Nå ja det var faktisk smart med den høje kant! Det kommer helt sikkert med i overvejelserne!

jeg har ihvertfald været glad for det, men når vi nu skal lave det om bliver det uden kant, mest fordi at de ike rigtig gider karbad længere, det bliver maks 1 gang om måneden nu, så hvis vi først kommer igang om 2 år, så tror jeg slet ikke på de bruger det længere(der er de 8 og 10 år)

men da de var mindre blev det brugt flittigt også fordi de begge kunne nå at sidder der uden problemer

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

TbCp skriver:

Jo jeg vil meget gerne se det... kunne være fint med høj kant  på!

Hejsa,

jeg har ikke nogle billeder, men jeg så "Fra skrot til slot" igår, tror jeg det var.. Og der var nogle der fik lavet nyt badeværelse. Det var heller ikke specielt stort.. De fik det flotteste bord lavet af mosaiksten med integreret vask.. Og så havde de et lille indhak hvor der var plads til toilettet. Og badet - super flot. Der havde de et badekar lavet af teak træ, som stod frit i rummet, og med en stor bruser hen over... Så der havde de begge dele samlet i et

Anmeld

13. marts 2010

Linekocemba

min faster har næsten lig fået lavet badeværelse der os ligesom er delt op i to. den ene ende med toilet og vask og den anden ende med bruser. men er bygget ned i gulvet. samme princip som med kanten. men bygget så man træder ned af og derfor også kan bruges så det kan fyldes op. Så smart og ser ski godt ud.

Anmeld

13. marts 2010

6800

TbCp skriver:

Det er rigtig fedt!

Jeg vil gerne have en håndvask i den stil der og bordpladen er rigtig fed... den ligner den vi har på i vores nye køkken, kunne måske være meget "fedt" med et "gennemgående tema"

bordpladen er fra Stark, tror det var 800 kr vi gav for den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.