Må jeg se jeres badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

TbCp

Vi skal igang med at lave nyt badeværelse. Vi har et stort fint rum... eller egentlig to med en åbning imellem. Det første lille rum man kommer ind i er hvor toilettet står. Og så kan man gå ind ved siden af, der har vi så et fint og helt tomt rum nu.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig et badekar, men vi skal finde ud af noget med bruser sammen med badekaret, da der ikke er plads til BÅDE badekar OG brusekabine. samtidig skal der stå et lille puslebord, være håndvask, skabe mv.
Er der nogle af jer der har både badekar og bruser? Evt. kombineret og kan jeg få lov at se hvordan i har gjort det?

Idet hele taget kunne jeg godt bruge lidt inspiration til hvordan vi får gjort det godt.

Grunden til jeg VIL have badekar er for Livas skyld, hun kan snart ikke være i det lille kar mere og synes ikke hun skal tage brusebad endnu, da hun elsker at sidde og lege i sit eget lille karbad

SÅ ideer søges tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

TbCp

Nå ja, forøvrigt, har kigget lidt rundt på nettet efter inspiration, men synes alle steder at det er nogle KÆMPE badeværelser!!!! Det har vi slet ikke!

Anmeld

13. marts 2010

ekzunz

NEJ - det må du sgu ikke

jeg har jordens grimmeste badeværelse - det viser jeg ikke frem frivilligt.....

men jeg glæder mig til at se alle andres, vi planlægger også nyt badeværelse....

Anmeld

13. marts 2010

pipsen

Prøv at tjekke en bog om badeværelser, som er skrevet af Conran (engelsk designer). Der er også de kæmpe badeværelser, men også nogle ret smarte løsninger til små badeværelser  

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Znuzke skriver:

NEJ - det må du sgu ikke

jeg har jordens grimmeste badeværelse - det viser jeg ikke frem frivilligt.....

men jeg glæder mig til at se alle andres, vi planlægger også nyt badeværelse....

Hahahaha

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

pipsen skriver:

Prøv at tjekke en bog om badeværelser, som er skrevet af Conran (engelsk designer). Der er også de kæmpe badeværelser, men også nogle ret smarte løsninger til små badeværelser  

Ja det kunne da være jeg skule prøve at kigge i den... tak for ideen

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Jeg har brusekabine og badekar og de smukkeste lyserøde 60'er fliser....det er så fint mit badeværelse, meget tøset...kabinen er muret op og med fliser også og så er der pudsede vægge over fliserne.. tager et billede senere af mit barbie badeværelse...

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Eva skriver:

Jeg har brusekabine og badekar og de smukkeste lyserøde 60'er fliser....det er så fint mit badeværelse, meget tøset...kabinen er muret op og med fliser også og så er der pudsede vægge over fliserne.. tager et billede senere af mit barbie badeværelse...

Altså hænger badekar og brusekabine sammen? Sådan at du står I badekaret eller?

Vil glæde mig til billeder... er dog bange for jeg ikke kan få overtalt min mand til lyserøde fliser selvom jeg ville elske et rigtig tøset badeværelse

Anmeld

13. marts 2010

Tut

Du må godt se vores.

Det er ikke så stort, men det er funktionelt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

karina1980

vores er simpelthen delt op i 2, så vi har bad og toilet adskilt, det er simpelthen så rart ikke at skulle i bad når der har været en ude og stor skide

men vi har en brusekabine med højkant, og så en plastikpose rundt om risten, så er der så begge unger kan komme i badekar det er så skide smart, men nok ikke helt ideen med den høje kant

kan da prøve at tage et billed af det hvis jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.