Er jeg for meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Hi hi altså    Årh det er så livsbekræftende med de små poder   Rikke ( Guldmønt) snakker om at holde noget tøse frokost/aften skærtorsdag ,, Kunne være hyggeligt om Znuzke og dig kunne komme   Når nej hi hi der har din guldklump jo føs , dag

Aiii - det lurede jeg jo lige.....det lyder da hyggeligt!!

Det var bare skøøøønt at komme lidt væk og få ladet batterierne lidt op uden mand og børn. Jeg er helt sikkert klar en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Aiii - det lurede jeg jo lige.....det lyder da hyggeligt!!

Det var bare skøøøønt at komme lidt væk og få ladet batterierne lidt op uden mand og børn. Jeg er helt sikkert klar en anden gang

Du får slet ikke lov til at slippe

Anmeld

13. marts 2010

Cris

Nu har jeg ikke læst hele tråden. Men jeg synes, at det er meget normalt, at du føler sådan. 1 år er meget lidt, selv om vi tror, at de er meget store nu.

Jeg ville overhoved ikke, at han sov i andre stedder end hos os. For det første, vågnede han mange gange og det ville være et problem. Og for det andet så har jeg ikke haft den behov, at han skulle passes hele natten. Om aftenen eller en formiddagen var fint, men ikke hele natten.

Så bare rollig, du er ikke alene om det!

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Cris skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden. Men jeg synes, at det er meget normalt, at du føler sådan. 1 år er meget lidt, selv om vi tror, at de er meget store nu.

Jeg ville overhoved ikke, at han sov i andre stedder end hos os. For det første, vågnede han mange gange og det ville være et problem. Og for det andet så har jeg ikke haft den behov, at han skulle passes hele natten. Om aftenen eller en formiddagen var fint, men ikke hele natten.

Så bare rollig, du er ikke alene om det!

Rart at vide   Det var gået godt men sove ude ,,,, Der går længe endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.