Er jeg for meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Lady Marion <3

gabriellasmor skriver:

der er ingen regel for hvornår barnet er klar til at passes ude.

men min 6 måneder... og overnatning senere eller så sent som muligt IMO.

jeg ventede til jeg selv er klar. og nu skal gabriella snart på sin første overnatning og hun er 21 måneder.

før blev jeg drillet over min "overbeskyttelse"(som de kalder det) men nu roser de mig over det rolige og trygge barn jeg har og har selv sagt det er fordi jeg altid har været der for hende og hun ikke er blevet passet til højre og venstre.

FØLG dit hjerte! om det er at bebs skal passes eller ej. bebs skal også have en god oplevelse af at passes ude og kan bebs mærke du er ulykkelig over at give slip så er det ingen god oplevelse. de kan mærke mere end vi tror (tror jeg)

Hvor har du bare ret altså   Jeg skal gang på gang forklare mig overfor min søster , hun syntes det er dybt forkert jeg ikke bare smider ham ud til højre og venstre , at manden og jeg ikke får alene tid ,,,  Jamen for fanden , tro dog på at når vi siger vi har alene tid nok hver aften og ikke har brug for mere,, Hvorfor skal folk sådan være efter os og kalde os for overbeskyttende   Nu bliver han passet ude for forste gang nogle timer og der kommer til at gå LÆÆÆÆÆNGGE før han skal overnatte ude ,,, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er 1½ år og aldrig blevet passet af andre end os og så hans dp.

Har heller ingen planer om at han skal det.

Anmeld

13. marts 2010

BinaMor

Muffi . skriver:

Hvor har du bare ret altså   Jeg skal gang på gang forklare mig overfor min søster , hun syntes det er dybt forkert jeg ikke bare smider ham ud til højre og venstre , at manden og jeg ikke får alene tid ,,,  Jamen for fanden , tro dog på at når vi siger vi har alene tid nok hver aften og ikke har brug for mere,, Hvorfor skal folk sådan være efter os og kalde os for overbeskyttende   Nu bliver han passet ude for forste gang nogle timer og der kommer til at gå LÆÆÆÆÆNGGE før han skal overnatte ude ,,, 

jeg tror nu tit de syntes det er snyd man kan "styre" både at have et kærlighedsliv og at være mor. at man ikke har brug for pausen.

men det sir de jo ikke..

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

gabriellasmor skriver:

jeg tror nu tit de syntes det er snyd man kan "styre" både at have et kærlighedsliv og at være mor. at man ikke har brug for pausen.

men det sir de jo ikke..

Tror du har ret

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Frederic's moar skriver:

Frederic er 1½ år og aldrig blevet passet af andre end os og så hans dp.

Har heller ingen planer om at han skal det.

Så er jeg da ikke så sær

Anmeld

13. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Muffi . skriver:

Så er jeg da ikke så sær

nej du er ej....

Anmeld

13. marts 2010

Kamelia

Muffi . skriver:

Uh min lille guldklump på snart 1 år er aldrig blevet passet ude , far har tit passet hele aftener og det er jeg selvf. absolut tryg ved . I dag har min mand besluttet at han ville tage ned og besøge en gammel ven , halvanden times køretur herfra , hans forældre bor også dernede så vi havde aftalt for en uge siden at han så tog guldklumpen med på vejen så farmor og farfar kunne have glæde af ham i mens , , ca 6 timers tid .. Har ikke sovet hele natten til i dag   Jeg har tudet , har det så skidt med at slippe taget i min lille baby   Har det rigtigt psysisk dårligt med det . Nu er spørgsmålet , skal man vente med at få sit barn passet ude hos familie og venner indtil man selv er klar ? Eller skal man bider smerten i sig for at gøre bedsteforældrene glade ??

Du er ikke spor for meget, søde Muffi.........du tjekker bare din mobil rigtig mange gange!!

Håber din dejlige dreng hyggede sig hos farmor og farfar.

Jeg tror altid første gang de bliver passet er lidt svært!!

Knus Kamelia

Og taaak for idag, det var super hyggeligt!

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Kamelia skriver:

Du er ikke spor for meget, søde Muffi.........du tjekker bare din mobil rigtig mange gange!!

Håber din dejlige dreng hyggede sig hos farmor og farfar.

Jeg tror altid første gang de bliver passet er lidt svært!!

Knus Kamelia

Og taaak for idag, det var super hyggeligt!

Hvor er du sød  Drengen har det godt   Hi hi hi ....   Det var super hyggeligt og sjovt i dag , Det skal helt klart gøres om , hyggelig lille tøsegruppe vi har fået os der ..  Var alle børnene ok ??  

Anmeld

13. marts 2010

Kamelia

Muffi . skriver:

Hvor er du sød  Drengen har det godt   Hi hi hi ....   Det var super hyggeligt og sjovt i dag , Det skal helt klart gøres om , hyggelig lille tøsegruppe vi har fået os der ..  Var alle børnene ok ??  

Ja ja, de havde det fint. Mansen blev meeeget glad for at se sin buar.

Han ligger lige nu og synger inde i sengen skønne og lidt for friske unge.

Vi skal helt sikkert mødes igen!

Knus Kamelia

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Kamelia skriver:

Ja ja, de havde det fint. Mansen blev meeeget glad for at se sin buar.

Han ligger lige nu og synger inde i sengen skønne og lidt for friske unge.

Vi skal helt sikkert mødes igen!

Knus Kamelia

Hi hi altså    Årh det er så livsbekræftende med de små poder   Rikke ( Guldmønt) snakker om at holde noget tøse frokost/aften skærtorsdag ,, Kunne være hyggeligt om Znuzke og dig kunne komme   Når nej hi hi der har din guldklump jo føs , dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.