Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har d. 26 maj (tvilling)
Isabella har d. 12 marts (fisk)
Emil har d. 1 september (jomfru)
Dennis har d. 12 december (skytte)
Har termin d. 1 november, så den skulle gerne blive skorpion
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter er født præcis 9 mdr. efter min 25 års fødselsdag og min søn er født præcis 9 mdr. efter min 30 års fødselsdag. Ja så ved man da hvad jeg laver på min fødelsdag, he he
Jeg er vægt, mens både min mand, datter og søn er krebs. I følge horoskoperne passer vi overhovedet ikke sammen!
Berg skriver: Min datter er født præcis 9 mdr. efter min 25 års fødselsdag og min søn er født præcis 9 mdr. efter min 30 års fødselsdag. Ja så ved man da hvad jeg laver på min fødelsdag, he he Jeg er vægt, mens både min mand, datter og søn er krebs. I følge horoskoperne passer vi overhovedet ikke sammen!
Nej ved ikke om man skal tro på det for de siger jo at to fisk heller ikke passer sammen men jeg har aldrig mødt sådan en vidunderlig fyr som min kæreste og så åben... og nu er min søn også fisk ja vi kan svømme sammen
Min mand har fødselsdag d. 8 maj Nicklas d. 13 juni og jeg den 3 december.
men min lille søster har den 14 februar min mormor d. 16 februar min farfar d. 18 februar, svigerfar d. 5 marts min mor d. 7 marts og min far d. 19 marts... syntes hver år at vi altid er til fødselsdag hele tiden først på året.
Mor 8 januar
Far 27 marts
Liam 11 juli
Her er det April månede der er lagkage-helvede!!
Kæresten 6. April
Mig 25 april
Og er sat til 5. Maj, så det skulle ik undrer mig at hun melder sin ankomst i April!!
Udover det er der fødselsdage D. 10-16-24 og 26 i april, her i familien, som alle bliver holdt!!
Stine 32+3
Jeg har fødselsdag d. 14 september, min mand har d. 16 september altså to dage efter mig
Freja vores datter har fødselsdag d. 25 august, så vi har tre fødselsdage lige i rap..
David har d. 2. september., jeg har d. 8. september og jeg har termin d. 9. september!!! Min mor har d. 4. september.
Min kæreste har d. 23. januar, hans to sønner har d. 2. og 17. september, så det er ikke september-fødselsdage der mangler her!
Davids far har d. 13. juni i øvrigt...
Frejasmor skriver: Jeg har fødselsdag d. 14 september, min mand har d. 16 september altså to dage efter mig Freja vores datter har fødselsdag d. 25 august, så vi har tre fødselsdage lige i rap..
Den stikker vi!
Min far havde d. 15. aug, min lillebror har d. 16., min mor d. 4. september og jeg d. 8.! Min søn har d. 2. september og har termin d. 9!
mig jeg har fødselsdag den 10 november
faren til oliver har den 6 september
oliver har den 23 februar
det kan jeg så heller ikke se nogen sammenhæng i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128