Jeres fødselsdag forhold til babyen/barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

zille_87

Jeg har d. 26 maj (tvilling)

Isabella har d. 12 marts (fisk)

Emil har d. 1 september (jomfru)

Dennis har d. 12 december (skytte)

Har termin d. 1 november, så den skulle gerne blive skorpion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Berg

Min datter er født præcis 9 mdr. efter min 25 års fødselsdag og min søn er født præcis 9 mdr. efter min 30 års fødselsdag. Ja så ved man da hvad jeg laver på min fødelsdag, he he

Jeg er vægt, mens både min mand, datter og søn er krebs. I følge horoskoperne passer vi overhovedet ikke sammen!

Anmeld

13. marts 2010

B&J

Berg skriver:

Min datter er født præcis 9 mdr. efter min 25 års fødselsdag og min søn er født præcis 9 mdr. efter min 30 års fødselsdag. Ja så ved man da hvad jeg laver på min fødelsdag, he he

Jeg er vægt, mens både min mand, datter og søn er krebs. I følge horoskoperne passer vi overhovedet ikke sammen!

Nej ved ikke om man skal tro på det for de siger jo at to fisk heller ikke passer sammen men jeg har aldrig mødt sådan en vidunderlig fyr som min kæreste og så åben... og nu er min søn også fisk ja vi kan svømme sammen

Anmeld

13. marts 2010

SaNiNa

Min mand har fødselsdag d. 8 maj Nicklas d. 13 juni og jeg den 3 december.

men min lille søster har den 14 februar min mormor d. 16 februar min farfar d. 18 februar, svigerfar d. 5 marts min mor d. 7 marts og min far d. 19 marts... syntes hver år at vi altid er til fødselsdag hele tiden først på året.

Anmeld

13. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Mor 8 januar

Far 27 marts

Liam 11 juli

Anmeld

13. marts 2010

Her er det  April månede der er lagkage-helvede!!

Kæresten  6. April

Mig 25 april

Og er sat til 5. Maj, så det skulle ik undrer mig at hun melder sin ankomst i April!!

Udover det er der fødselsdage D. 10-16-24  og 26 i april, her i familien, som alle bliver holdt!!

Stine 32+3

Anmeld

13. marts 2010

Frejasmor

Jeg har fødselsdag d. 14 september, min mand har d. 16 september altså to dage efter mig

Freja vores datter har fødselsdag d. 25 august, så vi har tre fødselsdage lige i rap..

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

David har d. 2. september., jeg har d. 8. september og jeg har termin d. 9. september!!! Min mor har d. 4. september.

Min kæreste har d. 23. januar, hans to sønner har d. 2. og 17. september, så det er ikke september-fødselsdage der mangler her!

Davids far har d. 13. juni i øvrigt...

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Frejasmor skriver:

Jeg har fødselsdag d. 14 september, min mand har d. 16 september altså to dage efter mig

Freja vores datter har fødselsdag d. 25 august, så vi har tre fødselsdage lige i rap..

Den stikker vi!

Min far havde d. 15. aug, min lillebror har d. 16., min mor d.  4. september og jeg d. 8.! Min søn har d. 2. september og har termin d. 9!

Anmeld

13. marts 2010

skoust

mig jeg har fødselsdag den 10 november

faren til oliver har den 6 september

oliver har den 23 februar

det kan jeg så heller ikke se nogen sammenhæng i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.