Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min yngste datter Victoria og jeg har begge fødselsdag den 13.juli (krebs)
Min kæreste har fødselsdag den 20. aug (løve)
Min ældste datter Mathilde har fødselsdag en uge efter den 27. aug (jomfru)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har fødselsdag 11. maj og min store dreng har 21. oktober og min lille datter har 9.december. Så når jeg skal have den næste om nogle få år så vil jeg gerne prøve at få et sommer barn.
Jamen ALLE i min familie er efterårsbørn, også mig som har fødselsdag d. 27 september, jeg har termin en uge efter nemlig d. 4 oktober...i Franks familie er de godt fordelt på året, han har selv d. 28 februar...
Jeg har godt nok ikke født endnu, men kan da gå ud fra min terminsdato..
Jeg har fødselsdag d 5 april
Kæresten har d 16 juni
Terminsdatoen er d 13 maj
Så der er egentlig ingen sammenhæng, men vi har fødselsdag april, maj, juni..
Her er min x og min og mine forældres og søster:
Marts: Konrad d.7, far d.12, mor d.28, Morfar d.30
Maj: Moster d.3, farmor d.8, Jeppe d.21
Nov: farfar d.13, Bertram d.15, Mormor d.24.
Så i tre måneder er der en del fødselsdage..
Her fordeler det sig således:
Per: 18. februar
Klara: 24. marts
Sabrina: 26. april
Kasper 27. maj
Mig: 1. juni
Kenneth: 26 november
Lukas: 8. december
Kim: 16. december.
December er et fødselsdagshelvede herhjemme....og maj i min familie er også totalt overbooket med ikke mindre end 8 fødselsdage som vi alle deltager i/holder.....
Pigerne har fødselsdag d. 22. maj. Min mand har fødselsdag d. 31. maj, og jeg d. 7. juni. Så vi er alle tvillinger, og nogle i mere end en forstand
Min mand har fødselsdag 22. feb, min datter 7. marts, min søn 2. juni og jeg selv 25. juni.... Bebsen i maven er sat til at komme i sept:-)
Min kæreste har d. 15 Januar, jeg har d. 8 marts og vores lille prinsesse har d. 10 August
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128