fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

hc=k

Jeg prøvede også alt, men men men intet virkede dengang.

Vidste i at der er noget der hedder ve-kage??? det er faktisk en kage man bager og spiser som skulle kunne lave veer..

her er den så held og lykke.. ( jeg prøvede ikke kagen )

VEKAGE

1 dl. sukker

300g. margarine

4 æg

230g. mel

300g. mørk chokolade

1 spsk. kakao

200g. kokosmel

en håndfuld rosiner

1½ dl. stærk kaffe

1 spsk. bagepulver

rør smør og sukker lind. tilsæt 1 æg af gangen. tilsæt mel, kako og bagepulver. smeldt halvdelen af chokoladn i kaffen og kom det i sammen med, kokosmelet og til sidst rosiner.

bages i en springform v. 180grader ca. 1 time

pyntes med resten af chokoladen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

LISBETH:-)

Gik 9 dage over tiden sidst. Fik det råd af min jordmor at drikke hindbærblads te. Det kan købes i Helse. Bare sig at det er te der skal sætte fødslen igang så ved de hvad det er :-)

Jeg ved ikke rigtig om det var det der hjalp, men skade kan det vel ikke.

Held og lykke!!!!!!!!

Anmeld

12. marts 2010

Sara.

Jeg krydser fingre for at jeres babyer snart kommer ud til jer!!!

Personligt tror jeg dog ikke på at der er noget der skal kunne sætte en fødsel igang (udover hvad læger og jordemødre selvf. kan gøre )

Og hvis man prøver på det, og fødslen så går igang er spørgsmålet vel om fødslen måske var gået igang alligvel?

Men krydser fingre for jer!!!! ligemeget hvad er der i hvert fald ikke længe til, selvom det føles som tusinder af år!!!

Jeg fødte min pige i uge 41+0.... Er i uge 38+0 og tror ikke på fødslen er oppe over. Baby hygger sig for godt i maven

Men jeg håber den vælger at kommer ud inden april (hvilket betyder jeg max må føde i uge 40+5) Sån vi kan nå at få børnepenge med i april hehe...

Men held og lykke til jer alle!!!!

Anmeld

12. marts 2010

mum2010

bagger26 skriver:

ej hvor er det snyd i har fået en dato..  

Så må vi vente vente vente vente sammen...

Ja der er ikk andet for end at vente  Men hold op det er svært når man bare gerne vil se sin dejlige søn nu. Men de sætter dig vel senest igang på torsdag så når du er 42+0, var os der jeg skulle sættes i gang, men jordemoderen forbarmede sig over mig så det blir onsdag  

Anmeld

12. marts 2010

mum2010

hc=k skriver:

Jeg prøvede også alt, men men men intet virkede dengang.

Vidste i at der er noget der hedder ve-kage??? det er faktisk en kage man bager og spiser som skulle kunne lave veer..

her er den så held og lykke.. ( jeg prøvede ikke kagen )

VEKAGE

1 dl. sukker

300g. margarine

4 æg

230g. mel

300g. mørk chokolade

1 spsk. kakao

200g. kokosmel

en håndfuld rosiner

1½ dl. stærk kaffe

1 spsk. bagepulver

rør smør og sukker lind. tilsæt 1 æg af gangen. tilsæt mel, kako og bagepulver. smeldt halvdelen af chokoladn i kaffen og kom det i sammen med, kokosmelet og til sidst rosiner.

bages i en springform v. 180grader ca. 1 time

pyntes med resten af chokoladen

Hmm ja den har jeg godt nok ikk prøvet - og man skulle da være et skarn hvis ikk lige man kunne klemme et stykke kage eller 2 ned

Anmeld

12. marts 2010

mum2010

lisbeth2910 skriver:

Gik 9 dage over tiden sidst. Fik det råd af min jordmor at drikke hindbærblads te. Det kan købes i Helse. Bare sig at det er te der skal sætte fødslen igang så ved de hvad det er :-)

Jeg ved ikke rigtig om det var det der hjalp, men skade kan det vel ikke.

Held og lykke!!!!!!!!

Den har jeg været i gang med i en uge, men virker desværre ikke på mig  Så nu gider jeg ikk forsøge med den mere, det er ikk ligefrem for det smager fantastisk

Anmeld

12. marts 2010

bagger26

mum2010 skriver:

Ja der er ikk andet for end at vente  Men hold op det er svært når man bare gerne vil se sin dejlige søn nu. Men de sætter dig vel senest igang på torsdag så når du er 42+0, var os der jeg skulle sættes i gang, men jordemoderen forbarmede sig over mig så det blir onsdag  

Ja det er svært at vente når man venter på sit lille kærlighedsbarn, og bare gerne vil se hvordan de ser ud, lærer dem at kende osv.. Så er en uge altså en evighed.. Regner da også med der bliver torsdag eller fredag.. Tror i hvert fald jeg bliver meget skuffet, hvis de vælger at ventet til mandagen efter..

Er ved at overtale kæresten til en tur i ikea, har hørt mange historier om folk der er gået i fødsel der..

Anmeld

12. marts 2010

FruEllingsen

kan godt forstå at du er ved at være utålmodig.

Håber snart der sker noget

Anmeld

12. marts 2010

mortilfreja

Linek skriver:

hej .

- jeg er gået 9 dage over tid nu, & jeg synes virkelig det er træls at vente. jeg bliver sat igang på onsdag, hvis der ikke er sket noget inden, men det håber jeg der er.

- er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man selv kan prøve at sætte sin fødsel igang? .

Hejsa..

Min veninden prøvede med amerikansk olie.. En stor spiseskefuld tog hun ved 15 tiden og sørme om ikke hun fik veer om natten og hun fødte tidlig morgen.

Kender flere der har prøvet med amerikansk olie og på de fleste virkede det..

Det kan jo ikke skade at prøve, selvom det nok ik smager fantastisk godt

Held og lykke med fødslen.

Kram herfra

Anmeld

12. marts 2010

Low

Det bliver spændene .

for at du går i gang af dig selv

Ditte, 26+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.