fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Millesmammi

hej .

- jeg er gået 9 dage over tid nu, & jeg synes virkelig det er træls at vente. jeg bliver sat igang på onsdag, hvis der ikke er sket noget inden, men det håber jeg der er.

- er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man selv kan prøve at sætte sin fødsel igang? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

bagger26

Vil bare sige jeg føler med dig, er selv gået 8 dage over tiden..

Hold da helt op hvor kan tiden gå langsomt, min kæreste er også ved at være godt utålmodig, men vi må jo bare vente..

Men dejligt du ved hvornår du bliver sat igang. Jeg skal føde på Aalborg sygehus, jeg skal første ringe derind mandag og få en tid til igangsættelsesamtale, så aner desværre ikke selv hvilken dag jeg bliver sat igang, hvis hun ikke kommer af sig selv..

Har ingen gode råd til hvordan man sætter fødselen igang.. Jeg venter bare, selvom tiden er LAAAANG...

Anmeld

12. marts 2010

Millesmammi

ej hvor træls :O.

jeg skal også føde på aalborg sygehus, - men min jordemoder fik en tid til scanning til mig på tirsdag, for at se om der var nok fostervand og sådan, og så blev jeg sat igang onsdag :O.

Anmeld

12. marts 2010

bagger26

Linek skriver:

ej hvor træls :O.

jeg skal også føde på aalborg sygehus, - men min jordemoder fik en tid til scanning til mig på tirsdag, for at se om der var nok fostervand og sådan, og så blev jeg sat igang onsdag :O.

Det er nu dejligt at have en tid på.. Regner dog heller ikke med, at der er lang ventetid på at få en samtale. Regner med at det ville blive torsdag eller fredag jeg skal sættes igang hvis det er.. men nu får vi se..

Krydser finger for at vi begge føder i løbet af weekenden..

Anmeld

12. marts 2010

Millesmammi

det må vi håbe

Anmeld

12. marts 2010

mama10

Føler med jer!! Jeg er også gået over tid, men bliver sat igang på mandag!!! Er så spændt!! Og der er altså ik noget der kan sætte en fødsel igang, jeg tror sku ik på det mere, har prøvet ALT!! Hinbærbladete, sex, gå ture .. U name it!
Ja gid man kunne gøre noget :-) held og lykke tøser..

Anmeld

12. marts 2010

mum2010

Synes os jeg har prøvet alle husrådene, men her har det ikke gjort hverken fra eller til - ikke engang en lille plukve  Er også gået 8 dage over tid nu, så bliver sat i gang på onsdag også i Aalborg hvis ikk han vil ud inden af sig selv - men tvivler nu.

Så der er ikk andet for end at vi må væbne os med tålmodighed

Jannie 41+1

Anmeld

12. marts 2010

bagger26

mum2010 skriver:

Synes os jeg har prøvet alle husrådene, men her har det ikke gjort hverken fra eller til - ikke engang en lille plukve  Er også gået 8 dage over tid nu, så bliver sat i gang på onsdag også i Aalborg hvis ikk han vil ud inden af sig selv - men tvivler nu.

Så der er ikk andet for end at vi må væbne os med tålmodighed

Jannie 41+1

ej hvor er det snyd i har fået en dato..  

Så må vi vente vente vente vente sammen...

Anmeld

12. marts 2010

MaleneG

Hejsa.

Jeg gik selv 4 dage over tid, og mit sidste forsøg inden veerne gik rigtig igang var at danse rundt i stuen til The voice,  om det var lige det der hjalp skal jeg ikke kunne sige.

Men morede mig nu gevaldigt

Anmeld

12. marts 2010

MissMikkelsen

Altså jeg vil foreslå en tur i Bilka..... HVer gang vi tog i Bilka mens jeg ventede prinsessen tog mine plukveer til og fødslen startede også efter en tur i Bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.