rød numse midt om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

prøvede med kogtvandsklude i dag og jeg ved ikke rigtig om det hjalp – det blev ikke umiddelbart bedre, med det blev så heller ikke værre. faktisk lige inden puttetid havde hun afføring igen som ikke var helt så tyndt mere, og hun beklagede sig heller ikke så meget da hun blev skiftet, så måske er det ved at blive bedre

Du skal bare blive ved med at bruge hårdt opvredede bomuldsklude. Her plejer det at tage et døgns tid før det hjælper.

En gang hvor jeg ikke havde prøvet klude endnu blev hun helt hudløs, og det varede nok i en uge... Detvar så synd, og det skar mig i hjertet! Men jeg havde prøvet med salve osv, som lægen havde anbefalet...der gik bare lang tid inden det virkede, så nu bruger jeg kludene med det samme jeg kan se, det er ved at blive slemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

prøvede med kogtvandsklude i dag og jeg ved ikke rigtig om det hjalp – det blev ikke umiddelbart bedre, med det blev så heller ikke værre. faktisk lige inden puttetid havde hun afføring igen som ikke var helt så tyndt mere, og hun beklagede sig heller ikke så meget da hun blev skiftet, så måske er det ved at blive bedre

Men forresten, vær opmærksom på om det ligesom buler lidt op, som om der er småbitte vabler, så kan det være svamp og skal behandles med noget creme. Muligvis hedder det brentancreme, men hæng mig ikke op på det, og skal vist nok ordineres af lægen.

Anmeld

12. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Men forresten, vær opmærksom på om det ligesom buler lidt op, som om der er småbitte vabler, så kan det være svamp og skal behandles med noget creme. Muligvis hedder det brentancreme, men hæng mig ikke op på det, og skal vist nok ordineres af lægen.

Jo det er brentan... mener dog vi købte det i håndkøb på apoteket. Der er vist to slags.... en til voksne og en til børn

Anmeld

12. marts 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Jo det er brentan... mener dog vi købte det i håndkøb på apoteket. Der er vist to slags.... en til voksne og en til børn

OK, kunne bare ikke huske det, for det er så mange cremers tid siden...

Anmeld

13. marts 2010

Milka

luca's lille rumpe ser 100 gange bedre ud i dag! og afføringen er blevet mere normal

Anmeld

13. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

luca's lille rumpe ser 100 gange bedre ud i dag! og afføringen er blevet mere normal

Hvor er det godt at høre, her hjemme har vi også prøvet det med Amalie.... men heldigvis kun den ene gang

Anmeld

13. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Dejligt, det er bare så synd, når det bare er knaldrødt!!

Anmeld

13. marts 2010

LIZO

her hjemme er det kun 1 ting der hjælper når det er slemt. og det går ikke 2 min så græder hun ikke læmgere. og 5 min efter er hun ikke længere rød..

har taget en stof ble og klippet den i stykker. ca 5x5 cm. du skal nok ha dem lidt størrer. så puttet jeg dem i en bøtte med låg til. koger vand og hælder over og så i køleskabet. når de så er kolde så ligger man dem hvor de er røde. og bleen på.. den skal abre smides ud næste gang hun skal skiftes..  når de er kolde lindre der os. så det ikke gør ondt..

jeg har det hele tiden i køleskabet. det er ikke så tit vi bruger det mere. for det forsvinder så hurtigt.

kan kun anbefales

camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.